شما اینجا هستید

    آرشیو » ضرورت تبیین جنایات منافقین برای نسل جوان

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان گفت: جنایات و اقدامات منافقین باید در بین جوانان و نوجوانان امروزی به درستی تبیین شود تا اقدامات ناجمردانه منافقین به فراموشی سپرده نشود.

به گزارش اروم tv،حجت‌الاسلام عسکر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان در گفت‌وگو با خبرنگار اروم tv با اشاره به سالروز ۲۸ خرداد و جنایات منافقین بر مردم ایران اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ گروه‌های زیادی فکر می‌کردند در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و یکی از آنان گروه‌های منافقین بودند.

وی ادامه داد: باید توجه داشت عاملی که باعث شد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد رهبری هوشیارانه حضرت امام خمینی و توجه امام و ملت ایران به آموزه‌های دین اسلام و حضور مردم در صحنه و حمایت از رهبر فقید انقلاب به‌عنوان مرجع تقلید و نایب امام‌زمان (عج) بوده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان اضافه کرد: منافقین و برخی از گروه‌های دیگر خیال می‌کردند در پیروزی انقلاب نقش داشتند درحالی‌که مبارزات آنان اگر ده‌ها سال ادامه پیدا می‌کرد معلوم نبود موجب سقوط استبداد شاهنشاهی بشود.

وی تصریح کرد: ؛ قبل از پیروزی انقلاب  انحرافات گروه منافقین تشدید شد به‌طوری‌که شهید مطهری رسماً اعلام کردند منافقین که آیه قرآن را به‌عنوان شعار خود قرار داده‌اند به‌طور عملی سراغ اصول مارکسیستی رفته‌اند برای مبارزه با رژیم شاه پرداخته و دست به انجام کاری می‌زدند که خواسته دشمنانی همچون امریکا و اسرائیل بود.

دیرباز افزود: منافقان زمانی که شاهد این موضوع شدند که این انقلاب به دست همین مردم کوچه و بازار و خیابان مردم عادی، کشاورز، بانوان خانه‌دار روحانی، به پیروزی رسیده است به طور وسیعی به شروع به قتل سیاسی و شهید کردن مردم عادی کردند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان با اشاره به سالروز جنایات فجیع منافقین در ۲۸ خرداد ۶۷ اذعان کرد: منافقین دست به جنایات مختلفی زده‌اند و یکی از اقدامات منافقین این بود که پاسداران را دستگیر کرده و زنده‌زنده پوست آنان را کنده و دست به آتش‌زدن پاسداران کردند .

حجت‌الاسلام دیرباز گفت: منافقین با اقداماتی که انجام دادند نشان دادند ادامه‌دهنده مسیر امریکا و اسرائیل هستند و چندین تن از ائمه جمعه مانند شهید مدنی، طالقانی صدوقی، شهید اشرفی اصفهانی علمای بودند که تمام عمر خود را صرف خدمت به اسلام قرآن و مردم کرده بودند شهید کردند.

وی عنوان کرد: سهم‌خواهی غلط و انحرافات فکری و اعتقادی منافقین آنان را در مسیری قرار دادند که خواسته امریکا و اسرائیل بود درایت حضرت امام بود که تشخیص‌دادن آنان از مسیر خارج شدند و از ملت ایران خواستند با آنان مقابله کنند.

دیرباز یادآور شدند: منافقین در برخی از عملیات جنگ به‌عنوان ستون‌پنجم دشمن عمل کرده جاسوسی می‌کردند .

دیرباز با اشاره به اقدامات نامردانه منافقین بیان کرد: این اقدامات باید برای جوانان امروزی بازگو و جنایت‌های منافقین با سند و مدرک و آنچه که بر واقعیت بوده بین جوانان و نوجوانان امروزی تبیین شود تا واقعیت‌ها به فراموشی سپرده نشوند.

وی با بیان اینکه در جامعه با مشکلات و تورم مواجه هستیم بیان کرد: منافقین در حال حاضر دست به اقدامات و مشکلات بین مردم می‌زند و از این فضا سوءاستفاده کرده و می‌خواهند همچون گذشته میدان‌دار باشند امام ملت شریف و هوشیار ایران در مقابل آنان ایستاد و صف خود را از منافقین جدا کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مسئولان و عالمان بایستی دراین‌خصوص جهاد تبیین و روشنگری انجام دهند و اقدامات آنان به فراموشی سپرده نشوند. در این میان مردم متوجه شدند منافقین که ادعا می‌کنند آیه قران شعار خود قرار می‌دهند و می‌خواهند به ملت ایران خدمت می‌کنند رهگذر را شهید می‌کنند کم‌کم دیدند راه جداگانه‌ای دارند و دید منفی پیدا کرده پی به ماهیت ننگین منافقین بردند و در برابر آنان ایستادند و زنان پس زدند.

وی گفت: آنچه که می‌توان گفت وقتی منافقین چنان جنایت عظیمی انجام داده جز دیکتاتوری کاری دیگری انجام نمی‌دهند اگر آنان بر ملت ایران تسلط پیدا می‌کردند کاری که رژیم استبدادی انجام می‌داد منافقان بدتر از آنان انجام می‌دادند؛ اما هوشیاری امام و ملت ایران باعث شد در برابر آنان به استند و عرصه را برانان تنگ کردند.
حجت‌الاسلام دیرباز یادآور شدباید اهتمام جدی بر این موضوع داشت که جامعه همچون رودخانه جاری است و بایستی این مسائل بر اساس واقعیت گفته شود تا نسل‌های مختلف که وارد جامعه می‌شوند از اتفاقات باخبر شده و بدانند که برای این انقلاب و کشور چقدر خون‌ها ریخته و شهید داده شده و که الان در این موقعیت قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13666

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد