شما اینجا هستید

    آرشیو » سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مقتدرترین نیروهای نظامی جهان است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند و افتخار می‌کنیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران از مقتدرترین نیروهای نظامی جهان هستند.

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با گروه سیاسی پایگاه خبری ارومtv؛  اظهار کرد:جمهوری اسلامی ایران امروز برقله‌های افتخار، سربلندی وعزت ایستاده و این افتخارمدیون مقاومت و ایستادگی مردم سلحشور و نیروهای مسلح جان برکف این مرزوبوم است.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند و افتخار می‌کنیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران از مقتدرترین نیروهای نظامی جهان هستند.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اقدام مغرضانه اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانگر عمق کینه‌ورزی، سفاهت و جهالت غرب برشمرد و خاطرنشان کرد: سپاه بیشترین ضربه را به تروریسم خطرناک در منطقه زده و این نیروی زبده و انقلابی از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب همواره درکنار  ملت با گروه‌های تروریستی که متکی به حمایت قدرت‌های بزرگ بودند، به مقابله پرداخته است.

 

وی افزود:سپاه طی این سالها با تکیه برمبانی و اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی در سطوح مختلف خوش درخشیده و با مقابله در برابر زیاده‌خواهی آمریکا و غرب در کشورهایی چون سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن و سرعت بخشیدن به نفوذ فرهنگ مقاومت، استکبار را به استیصال کشانده است.

 

ذاکر تاکید کرد: بنده درکنار سایر نمایندگان مجلس به عنوان یک بسیجی حمایت بی‌قید و شرط خود را  از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صلح‌طلب و تمامی دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی اعلام می‌کنیم و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و فرماندهان سپاه هرگونه که تکلیف کنندپای کار هستیم.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11817

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد