شما اینجا هستید

    آرشیو » زمینه جذب سرمایه‌ بیشتر در آذربایجان‌غربی فراهم شود

امام جمعه موقت ارومیه گفت: مسئولان باید زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در استان را فراهم کنند تا استان در بحث اقتصاد و جذب سرمایه‌گذاران به جایگاه واقعی خود برسد..

به گزارش پایگاه خبری اروم‌tv؛ حجت‌الاسلام اسم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ارومیه اظهار کرد: مسوولان باید زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در استان را فراهم کنند زیرا استان از لحاظ درآمد ناخالص در رتبه پایین قرار گرفته است و این شایسته یک استان با پتانسیل های بالای اقتصادی نیست.

وی افزود: ترافیک ارومیه موجب گلایه مندی مردم شده مسئولان شهری ارومیه قبل از اینکه ترافیک به یک بحران در ارومیه تبدیل شود، فکری به حال حل این معضل بیاندیشند.

امام جمعه موقت ارومیه اظهار کرد: مسئولان  شهری نباید بگذارند  مشکلات شهری به حد بحران جدی تبدیل شود.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن با وجود دشمنی ، دشمنان انقلاب تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲بهمن امسال یک عزت اجتماعی همراه با ولایت مداری بود.

اسم حسینی بیان کرد: آذربایجان غربی دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است باید در بحث سرمایه گذاری و توزیع عادلانه منابع مالی دقت شود تا استان در بحث اقتصاد و جذب سرمایه گذاران به جایگاه واقعی خود برسد.

وی بیان کرد: روز پاسدار روز پاسداشت سپاه پاسداران است بنابراین پاسداری از خون شهدا ، خط امام و رهبری خصوصا در این شرایط که دشمن در معادلات سیاسی و دیپلماسی دچار سردرگمی است وظیفه همه ما است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12149

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد