شما اینجا هستید

    آرشیو » روند صدور کارت‌های پیله‌وری تسهیل شود

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وابستگی کشورهای مختلف دنیا به درآمدهای مالیاتی، گفت:  نیازمند شفافیت در فرهنگ سازی و اقناع سازی مردم برای پرداخت مالیات هستیم.

به گزارش پایگاه خبری اروم‌tv،محمدصادق معتمدیان در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل امور مالیاتی استان با تاکید بر منتفع شدن مردم از درآمدهای مالیاتی، اظهارداشت: برای آگاهی جامعه از اینکه مالیات اخذ شده برای خود مردم است، اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تعامل و هماهنگی با تولیدکنندگان جهت جلوگیری از آسیب اخذ مالیات به تولید استان، خاطرنشان کرد: سامپول‌هایول‌های غیرمولد و مبارپول‌هایول‌های کثیف و سرگردان، به صورت جدی در سطح استان دنبال شود.

استاندار آذربایجان غربی بر گلوگاه‌هایوگاه‌های منابع جدید درآمدی نیز تاکید کرده و افزود: برای جلوگیری از فرار مالیاتی در سطح استان، هماهنگی دستگاه‌های‌نظارتی و متولی انجام شود.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه کارت‌های پیله وری تسهیل شود، تصریح کرد: تدابیر لازم برای تسریع  کارت های پیله وری و جلوگیری از سردرگمی مردم در این حوزه اندیشیده شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان نیز در این جلسه با اعلام اینکه در جمع ۵ استان اول کشور در حوزه وصول مالیات هستیم، گفت: در حوزه عوارض ارزش افزوده نسبت به سال قبل ۱۰۰ درصد افزایش دریافتی‌ها در شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است.

پایان پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14146

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد