شما اینجا هستید

    آرشیو » روح معنویت و دیانت در جامعه حاکم است/ دشمن تنها درصدد القای مصادیق بی‌بندوباری است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: خوشبختانه روح دیانت، معنویت و تقوا در جامعه حاکم است اما دشمن همواره سعی در القای وجود بی‌بند و باری در جامعه را دارد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار داشت: خوشبختانه ماه مبارک رمضان نشان داد که دین و دیانت در کشورمان محوریت داشته، هر چند دشمنان دین در حال تبلیغ هستند که نشان دهند معنویت و دینداری در ایران کاهش یافته اما در واقع صحنه‌هایی که به وسیله مردم در جامعه ایجاد شده و به صحنه کشیده می‌شود نشانه القای باطل دشمن است.
وی افزود: همچنین خوشبختانه روز به روز اعتقاد و معنویت و دیانت در کشورمان در حال افزایش است البته در کنار آن دشمن تلاش دارد که مظاهر بی‌بند و باری را برجسته‌تر کند اما واقعیت چیز دیگری است چون در سال تحویل امسال تعداد هفت میلیون نفر به زیارت امام رضا(ص) شرفیاب شدند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: متأسفانه برخی دشمنان این مسائل را ندیده یا خود را به ندیدن نزده‌اند و تنها مسائل بی‌بند و باری را در فضای مجازی منعکس می‌کنند تا اینگونه القا کنند که معنویتی در ایران وجود ندارد.
وی تصریح کرد: همچنین در شب‌های قدر تنها دو میلیون نفر در مشهد مقدس حضور یافتند و در تمامی شهرها و مناطق همچون قم، جمکران، تهران، مزار شهدا، مساجد و مصلاها، مردم تا نیمه‌های شب از خداوند متعال طلب استغفار کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی گفت: علاوه بر آن در روز قدس حتی مردم در روستاها با دهان روزه به صحنه آمدند تا رژیم صهیونیستی را محکوم کنند که همین خود نشانه ایمان و اعتقاد مردم است و از سوی دیگر پخش تعداد بسیاری بسته‌ معیشتی در میان نیازمندان نشانه دینداری مردم است.
وی اظهار داشت: بی‌تردید در عید فطر فردا نیز میلیون‌ها تن از نمازگزاران در نماز عید حاضر می‌شوند در حالی که پیش از انقلاب اسلامی از این مسائل خبری نبود و یا در جمع‌خوانی قرآن در همین شهر ارومیه هزاران نفر هر روز در مساجد و مصلا حضور یافته و ختم قرآن کردند که نشان از ایمان و تقوای مردم دارد.
حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: از سوی دیگر در مراسمات راهپیمایی، زنان محجبه فراوانی در صحنه حاضر می‌شوند اما دشمن سعی دارد با جلوه‌دار کردن مظاهر اندک فساد در جامعه، مؤمنان و مسلمانان را مأیوس کنند این در حالی است که تا قیامت و تا زمان ظهور امام زمان(عج) مظاهر حق و باطل در جامعه وجود خواهد داشت و بی‌تردید جبهه حق پیروز است و به سمت پیروزی نهایی پیش می‌رود.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13245

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد