شما اینجا هستید

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: هر فردی باید تلاش کند تا روحیه بسیجی و مردم‌داری خود را حفظ کرده و در زمینه خدمت به مردم بسیجی باشد.

به گزارش پایگاه خبری  درناسسی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نمازجمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد اظهار داشت: دشمنان و معاندین هیچ‌وقت خواستار پیشرفت و رشد کشور ایران نبودند؛ اما باتوجه‌به اقتدار دانشمندان و نخبگان ایرانی امروزه به کوری چشم دشمنان ایران روزبه‌روز در حال پیشرفت بوده و به سمت قله‌های موفقیت و پیشرفت در حال حرکت است.

وی ادامه داد: دشمنان این را بدانند که هر چه‌قدر تحریم علیه ایران بیشتر باشد ایران و ملت این کشور قوی‌تر بوده و پر قدرت پیش خواهد رفت.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به هفته بسیج و اهمیت نیروی مقاومت بسیج در اعتلای اجتماعی یادآور شد: اقدام مبارک امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین موجب شد تا در دوران مختلف و مواقع نیاز جامعه، شاهد حضور این نیروی عظیم و غیرتمند باشیم.

وی با اشاره به روحیه بسیجی تصریح کرد: هر فردی باید تلاش کند تا روحیه بسیجی و مردم‌داری خود را حفظ کرده و در زمینه خدمت به مردم بسیجی باشد.

قریشی به دیدار اخیر ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: تأکید رهبری بر لزوم تقویت ورزش باستانی باید موردتوجه مسئولان حوزه ورزش باشد و گزارشی از وضعیت این ورزش و حمایت‌های انجام شده از ورزش باستانی ارائه دهند. باید مردم بدانند که چه اقداماتی برای تقویت ورزش اصلی ایران انجام شده است.

وی بر اهمیت توجه به ورزش در جامعه تأکید کرد: خداوند از انسان کاهل، سست و تنبل بیزار است؛ لذا بر همگان لازم است ساعاتی از روز را به ورزش و سلامتی اختصاص دهد.

امام‌جمعه ارومیه ادامه داد: ورزش کشور در رشته‌های مختلف باید قوی ظاهر شود و بسترهای این حضور قوی تیم‌های ورزشی در سطوح بین‌المللی را مسئولان فراهم کنند و دوری از فساد در ورزش از دیگر تأکیدات رهبری بود. مدیران باید در زمینه‌های مختلف ورزشی از ورود فساد به این حوزه جلوگیری کنند و نسبت به توجه ویژه به موضوع سالم ماندن حریم ورزش دقت داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به سرآمد بودن حضرت زهرا (س)، بانوان جامعه اسلامی نیز این بانو را الگوی خود در زندگی قرار دهند بیان کرد: رعایت حجاب در جامعه نیازمند ورود جدی مسئولان این حوزه را می‌طلبد و باید نسبت به پررنگ‌کردن جایگاه و نقش بانوان محجبه در جامعه تلاش شود و زحمات این عزیزان در میان مردن بازگو و اعلام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14839

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد