شما اینجا هستید

    آرشیو » رفع تداخلات بیش از ۱۲۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی 

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۹۵۵ پلاک از ابتدای اجرایی شدن قانون رفع موانع تولید در سال ۱۳۹۴ تا‌کنون در استان رفع تداخل شده است که مساحت این پلاک‌ها در سطح ۱۲۷ هزار و ۷۶۶ هکتار بوده است که به چرخه تولید بازگشتند. 

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری ارومtv، مجتبی قلنجی در جلسه بررسی روند کاداستر اراضی کشاورزی و وضعیت اجرای قرار داد‌های منعقده در این زمینه در سطح استان، اظهار کرد: از مجموع ۹۵۵ پلاک امسال هم ۳۴۲ پلاک در کمسیون رفع تداخل مطرح کرده‌ایم و از نظر تعداد پلاک‌های مطرح شده در کشور رتبه برتر را دارا هستیم.

وی تصریح کرد: در صدور اسناد اراضی کشاورزی که مورد تاکید وزارت جهاد کشاورزی است نقشه کاداستر برای ۶۴۸ هزار هکتار از اراضی تهیه و به اداره ثبت اسناد و املاک استان ارایه شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی بیان کرد: در این زمینه شرکت‌های طرف قرار داد ثبت اسناد و املاک استان ۲۶ هزار پرونده جمع‌آوری و در اختیار جهاد کشاورزی شهرستان‌ها قرار داده‌اند که به صورت شبانه‌روزی توسط همکاران جهاد کشاورزی بررسی شده‌ است.

قلنجی تاکید کرد: فرآیند اجرای رفع تداخلات اراضی در شهرستان شوط اخیرا به اتمام رسیده است و تا پایان سال هم در چند شهرستان‌ از جمله ماکو اجرای این طرح به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12321

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد