شما اینجا هستید

    تیتریک » راهپیمایی روز قدس پرشورتر از هرسال برگزار می‌شود

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: باتوجه‌به جنایات ددمنشانه اسرائیل انتظار می‌رود امسال راهپیمایی روز قدس پرشورتر از هرسال دیگر برگزار شود و مردم در روز جهانی قدس حضور یافته و نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» به نقل از حرف رک حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز با اشاره به اهمیت روز قدس و شرکت در راهپیمایی اظهار کرد: در اولین ماه رمضان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) آخرین جمعهٔ ماه رمضان را به‌عنوان روز قدس اعلام کردند و این روز، میراث ابتکاری امام خمینی (ره) در راستای دفاع و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسئله فلسطین و قدس به‌عنوان مسئله اول مسلمانان تبدیل شده است عنوان کرد: بعد از نام‌گذاری روز قدس توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی هر سال در جمعه آخر ماه مبارک رمضان مسلمانان جهان در هر کشوری که هستند در راهپیمایی شرکت کرده و انزجار خود را علیه رژیم اشغالگر قدس اعلام می‌کنند.

دیرباز تصریح کرد: مسلمانان جهان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و اظهار می‌کنند که فلسطین باید برای مردم مظلوم فلسطین باشد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه و قتل‌عام وحشیانه زنان و مردان، تصریح کرد: باتوجه‌به جنایات ددمنشانه اسرائیل انتظار می‌رود امسال راهپیمایی روز قدس پرشورتر از هرسال دیگر برگزار شود و مردم در روز جهانی قدس حضور یافته و نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

دیرباز عنوان کرد: باتوجه‌به اتفاقات و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه حتی در کشور آمریکا و در شهر نیویورک تظاهرات یک‌میلیون‌نفری علیه دولت اسرائیل برگزار می‌شود انتظار می‌رود طی امسال در روز قدس تمام افرادی که درد انسانیت دارند در این راهپیمایی برای حمایت از بشریت و مردم مظلوم فلسطین حضور گسترده خواهند داشت.

وی تصریح کرد: همین به میدان آمدن مردم باعث تغییر رویکرد رسانه‌های جهان اسلام در خصوص جنایت‌های اسرائیل در کشور فلسطین خواهد بود مردم فلسطین در برابر جنایت‌کاران رژیم صهیونیستی با دست‌خالی مقابله می‌کنند که این خود یک امر محال است که محور مقاومت این غیرممکن را ممکن کرده و این مقاومت باید در تاریخ بشریت ثبت شود.

دیرباز با اشاره به پیام شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس برای جهانیان اظهار کرد: با شرکت گسترده در این روز بایستی همبستگی و اتحاد را تقویت به جهانیان نشان دهیم که از نظر افکار دنیا و جهان رژیم اشغالگر قدس محو و نابود خواهد شد.

وی ادامه داد: این نابودی و محوشدن به معنای نابودی یهودیانی که به‌صورت مسالمت‌آمیز با دیگر افراد و ادیان زندگی می‌کنند نیست این نابودی و محوشدن خوی استکباری رژیم صهیونیستی که در سرزمین‌های اشغالی پمپاژ کرده و نسل‌کشی انجام می‌دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15802

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد