شما اینجا هستید

    اجتماعی » ذبح دام‎های نذری در مکان‎های تعیین شده

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای سهولت شهروندان مکان‌های موقتی برای فروش و ذبح دام‌های زنده در نقاط مختلف شهر تعیین شده است تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

مرتضی منافی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» بااشاره به نزدیک شدم عید قربان و ذبح قربانی توسط شهروندان اظهار کرد: برای سهولت شهروندان مکان‌های موقتی برای فروش و ذبح دام‌های زنده در نقاط مختلف شهر تعیین شده است تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: همچنین، شهرداری ارومیه موظف است که طبق دستورالعمل‌های مصوب، به ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی در محدوده و حریم شهری بپردازد.

منافی خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه برای ارائه خدمات رایگان به شهروندان در روز عید، یک روز در محل کشتار دام سابق فعالیت کند. علاوه بر این، برای استفاده بهینه شهروندان و گردشگران در فصل تابستان، شهرداری باید به بهسازی و آماده‌سازی دهکده ساحلی چی چست و رفع نواقص امکانات موجود از جمله سیستم روشنایی، سرویس‌های بهداشتی و وسایل بازی کودکان بپردازد.

وی تصریح کرد: شهرداری ارومیه در خصوص ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی داخل شهر و حریم آن، اقدامات لازم را مطابق با شیوه‌نامه مصوب انجام دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان کرد: با نزدیک شدن به فصل تابستان و شروع سفرهای تابستانی، شهرداری و سایر نهادهای مرتبط باید به پاکسازی و ساماندهی پسماندهای اطراف جاده‌های منتهی به شهر ارومیه بپردازند.

وی یادآور شد: شهرداری ارومیه از طریق فراخوان عمومی به دنبال شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای بازیافت و استحصال نخاله‌های ساختمانی است و قصد دارد از تجربیات موفق دیگر شهرها در این زمینه بهره‌مند شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16186

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد