شما اینجا هستید

    آرشیو » دو شهر آذربایجان غربی زرد کرونایی است

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: دو شهر چایپاره و شاهین‌دژ زرد و مابقی شهرهای استان آبی هستند.

سید جلیل موسوی در گفت و گو با گروه اجتماعی پایگاه خبری ارومtv،  با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان افزود: در حال حاضر ۱۰۸ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که تست ۳۴ نفر مثبت و با تشخیص قطعی بستری شدند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر در بخش‌های کرونایی استان بستری شدند که تست پنج نفر مثبت بود.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار نفر مبتلا به کرونا مثبت در استان ثبت شده است، اظهار کرد: در این بازه زمانی خوشبختانه مورد فوتی مثبت گزارش نشده است.

وی گفت: در حال حاضر ۲۹ بیمار در بخش آی سی یو بستری و هشت نفر بیمار بدحال نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل است.

موسوی از مراجعه ۱۸ نفر به مراکز ۱۶ ساعته استان طی شبانه روز گذشته خبرداد و گفت: میانگین هفتگی مراجعات سرپایی در دو هفته گذشته ۳۵ نفر بود که به ۴۳ نفر در هفته جاری رسیده همچنین میانگین بستری های کل نیز در همین بازه زمانی از ۹۵ نفر به ۱۱۰ مورد افزایش یافته است.

وی با اشاره به درصد پوشش واکسن کرونا بین جامعه هدف پنج سال به بالا در استان نیز گفت: تاکنون ۸۴.۶ درصد دز اول، ۷۵.۸ درصد دز دوم، ۳۴.۷ درصد دز سوم، ۱.۷۹ درصد دز چهارم و ۹۹۷ نفر نیز دز پنجم را دریافت کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12244

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد