شما اینجا هستید

    آرشیو » دشمن برای تضعیف نظام تغییر باورهای دینی را مورد هدف قرار داده است

استاد حوزه و دانشگاه گفت:دشمن برای تضعیف نظام تغییر باورهای دینی و تغییر ارزش‌های اسلامی و تغییر سلیقه ارزش‌های اجتماعی و سبک زندگی اجتماعی را مورد هدف خود قرار داده است.

به گزارش اروم tv،حجت السلام حیدرزاده استاد حوزه و دانشگاه در هشتمین همایش بزرگ چادرهای آسمانی اظهار داشت: نگاه قرآن به انسان و حیات او و خانواده و زن و حتی حاکمیت یک نگاه قدسی است در این میان انسان موجود باکرامتی است که خداوند او را به‌عنوان جانشین خود در روی زمین قرار داده است.

وی ادامه داد: نگاه اسلام به حیات انسان نگاه قدسی است و قرآن حیات طیبه را به‌عنوان اهداف واهی زندگی مطرح می‌کند.
حیدرزاده عنوان کرد: در اسلام هیچ بنایی محبوب‌تر از خانواده و ازدواج وجود ندارد و در اسلام نگاه به زن یک نگاه متعالی و مقدسی است، قرآن و اسلام زن را به‌عنوان ریحانه بهشتی و کانون نجابت عفت و پاکی و طهارت مطرح می‌کند.
وی اضافه کرد: زن به‌عنوان الگوی همه انسان‌ها در قرآن مطرح شده است گفت: نظام سرمایه‌داری در تاریخ از زمان ظهور اسلام تابه امروز سلطه سیاسی و فرهنگی خود را بر کل جهان قرار داده و همیشه در خصوص ارزش‌های دینی و اسلامی به‌عنوان سرکوبگر عمل کرده است.
حیدرزاده خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بعد از ۲۰۰ سال یک تهاجم گسترده‌ای را بر کلیت غرب آغاز کرد و انقلاب اسلامی تهاجم بسیار گسترده تاریخی علیه تمامیت غرب بوده است.
وی تصریح کرد: نظام سلطه به رهبری امریکا که ماهیت نظام اسلامی را مشاهده کرد راهی جز براندازی و نابودی انقلاب اسلامی را ندید و راه‌های مختلفی را برای نابود انقلاب تجربه کردند.
کارشناس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه صاحب‌نظران معروف امریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که مؤثرترین راه برای براندازی جمهوری اسلامی از مسیر نفوذ فرهنگی و اشاعه فساد به روش حمله به مظاهر اصلی حجاب و سست کردن پایه‌های اعتقادی و تغییر ارزش‌های اسلامی و اخلاقی ایران خواهد بود.
وی یادآور شد: یکی از مشاوران کاخ سفید در گزارش‌ها خود عنوان کرده است ما موفق شده‌ایم چادران مشکی بانوان ایرانی را به چادر توری و چادر توری به مانتوهای بلند و در حال حاضر مانتوهای بلند را به مانتوهای کوتاه و تنگ تبدیل کنیم و امروزه ما از حجاب زن مسلمان شاهد یک روسری هستیم.

حیدرزاده تصریح کرد: آنان معتقدند استفاده بانوان از چادر در کوی برزن به منزله پرچم جمهوری اسلامی ایران است؛ لذا برای براندازی نظام باید حجاب را سست کنیم در این میان رهبری مهم‌ترین قتلگاه فرهنگی را مسئله حجاب می‌داند و باید برای مشخص شود که دشمن به دنبال چه چیزی است .
وی خاطرنشان کرد: دشمن برای تضعیف نظام تغییر باورهای دینی و تغییر ارزش‌های اسلامی و تغییر سلیقه ارزش‌های اجتماعی و سبک زندگی اجتماعی را مورد هدف خود قرار داده است.
استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: فتنه فرهنگی به‌عنوان آخرین سناریوی دشمن برای براندازی نظام به‌شدت توسط دشمن دنبال می‌شود .
انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14115

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد