شما اینجا هستید

    اجتماعی » دشمنان شکست‌خورده انقلاب امیدشان به عملیات روانی در فضای مجازی است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان شکست‌خورده انقلاب امیدشان به عملیات روانی در خصوص ترویج بی‌حجاب در فضای مجازی است.

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری اروم tv، در خصوص بحث عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: دشمنان انقلاب شکست‌خورده و امیدشان به عملیات روانی در خصوص حجاب در فضای مجازی است؛ بنابراین باید اذعان کرد که عفت شخصیت ذاتی آقایان و بانوان است و باید توجه داشت که بانوان ایرانی فطرتاً صاحب عزت و عفت هستند و هرگز راضی به معامله این سرمایه بزرگ انسانی با هیچ اجنبی نیستند.

وی افزود: حجاب و عفت یک اصل بوده و باید یک اکرام ویژه برای اصل مهم قائل شویم و ما همچنان از عفاف و حجاب ذاتی حمایت کرده و طرف‌دار آن هستیم و هرگز اجازه معامله این سرمایه داخلی را نخواهیم داد.

 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حجاب ظاهری برای اینکه مورد سو استفاده دیگران قرار نگیرد از سوی دستورات الهی ایجاد شده و جز ضروریات دین و بانوان قرار گرفته است و حجاب ظاهری دلیل بر وجود عفت باطنی دارد.

وی گفت: در برابر فرهنگ بیگانگان و سکولاریستی باید به‌گونه‌ای مقابله کرد که اجازه ندهیم فرهنگ آنان بر فرهنگ ایرانیان غلبه کند و زیر سلطه آنان رفت.

ذاکر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از بانوان که کم حجاب هستند گفت: مقام معظم رهبری فرمودند در مراسم شب‌های قدر بانوان که کم حجاب بودند به‌قدری خالصانه با معبود خود رازونیاز می‌کردند و گریه می‌کردند که من به حال آنان غبطه می‌خورم؛ بنابراین برای اینکه بافرهنگ بدحجابی مبارزه کنیم نباید ناخودآگاه و بدون فکر و اندیشه کاری انجام دهیم که آسیب دیگری بر جامعه وارد کنیم .

وی با اشاره به وظایف مسئولین و ارگان‌های امنیتی و نظارتی اذعان کرد: صیانت و حفاظت از بانوان جز اهداف ارگان‌های امنیتی و نظارتی است و در برابر اهداف دشمنان که آسیب‌زدن به بانوان است مقابله کرده و بسیاری از نیروهای امنیتی جان خود را در برابر صیانت از بانوان فدا می‌کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین لازم است در برابر برخورد با هجمه‌های دشمن هوشمندانه عملکرد چرا که برخورد با آسیب بدون فکر و خرد ممکن است آسیب اجتماعی دیگری بر جامعه وارد کند.

ذاکر عنوان کرد: دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی در حال حاضر با تشکیل باندها سعی دارند از لحاظ اخلاقی و فرهنگی جامعه ایرانی را مورد حمله قرارداد و فرهنگ ایرانی را در بین جوانان ایرانی از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: در هر کجا که دشمنان بخواهند خدشه‌ای بر اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند طبیعی است که نیروهای امنیتی و نظارتی وارد عمل شوند و شدیداً در برابر این آسیب‌ها مقابله کنند.

ذاکر عنوان کرد: برای مقابله بافرهنگ بدحجابی لازم است زیر ساخت‌های مناسب فراهم شود و این معضل به‌صورت ریشه‌ای و با ترویج مناسب فرهنگ حجاب و فلسفه حجاب در عموم جامعه رفع شود.

ذاکر خاطرنشان کرد: لازم است فلسفه حجاب در کتاب‌های درسی مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود و مبنای قانونی و فرهنگی توسط مسئولین ایجاد شود .

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی، عمومی، غیردولتی بایستی اقدام به فرهنگ‌سازی مناسب کرده و سیاست‌گذاری مناسب و به روزی در خصوص فرهنگ حجاب پایه‌گذاری شود چرا که نسل‌ها عوض شده است و ضروریات دین و احکام که خط‌قرمز دیدن است باید به نوجوانان و جوانان با روش‌های جدید تبیین شوند تا جوانان با آگاهی هرچه بیشتر و از عشق و علاقه قدم در این مسیر بگذارند.

وی اذعان کرد: اگر جوانان با آگاهی و بصیرت هرچه‌تمام‌تر از فلسفه اخلاقی حجاب پیروی کنند ما شاهد این خواهیم شد که هیچ‌گاه آنان حاضر نخواهند شد دست به معامله کنند حجاب ظاهری خود را نیز حفظ خواهند کرد.

ذاکر در خصوص افرادی که شعار حجاب اجباری را سر می‌دهند گفت: این افراد دودسته هستند که دست‌نشانده دشمن بوده و یا افرادی که باتوجه‌به تبلیغات سو دشمن در فضای مجازی فریب آنان را خورده‌اند که لازم است با مدارا و ظرافت خاصی با این افراد رفتار کرد و آنان را از مسیر انحراف که در دام آن گرفته شده‌اند نجات داد.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در بسیاری از مراسمات و راهپیمایی‌ها و حمایت آنان از حکومت نشان از ولایت‌مداری مردم میهن اسلامی است و اجازه نخواهیم داد دشمنان با افکار پلید خود در فرهنگ ایرانی و اسلامی خدشه‌ای وارد کند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13486

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد