شما اینجا هستید

    آرشیو » دشمنان در سالگرد درگذشت مهسا امینی خار و ذلیل شدند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: دشمنان برای سالگرد درگذشت مهسا امینی نقشه‌های فراوانی داشتند که با هوشیاری مردم خار و ذلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری درنا سسی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: با توجه به ایام اربعین حسینی در این روزها مردم به میدان آمده و ۴ میلیون نفر در پیاده رویی اربعین، هزاران نفر در شهادت امام رضا و جاماندگان اربعین شرکت کردند و این نشان از دینداری و معنویت مردم در کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بااشاره به شرکت مردم در مراسمات مذهبی گفت: خدا را شاکر هستیم که در حال حاضر معنویت در کشور حاکم است، در سال گذشته باتوجه‌به اتفاقات و اغتشاشات دشمنان سعی در برهم‌زدن اوضاع جامعه و ایجاد ناامنی در کشور داشتند.

قریشی گفت: امسال با برملاشدن واقعیت‌ها و بصیرت‌افزایی مردم و افزایش آگاهی و بینش مردم از دروغ‌های دشمنان، رفتاری مناسبی داشته و در دام افکار پلید معاندین نیفتادند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی افزود: در سالگرد مهسا امینی باتوجه‌به سعی دشمنان و برنامه‌ریزی در جهت ایجاد ناامنی باز خار و ذلیل شده و نقشه‌های شوم خود را نتوانستند عملی کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان برای سالگرد درگذشت مهسا امینی نقشه‌های فراوانی در سر داشتند که با هوشیاری مردم ایران بار دیگر مجبور به پذیرش شکست شدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به انتشار اخبار کذب در رسانه‌های کشورهای معاند یادآور شد: در پنج رسانه معاند در عرض ۴۶ روز ۳۸ هزار خبر کذب منتشر شده است.

قریشی با بیان اینکه استکبار جهانی ادعای حقوق بشر را دارد خاطرنشان کرد: در آمریکا آمار مادران زندانی شده بسیار بالا است و درحالی‌که ادعای زن زندگی و آزادی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی بیان کرد: در روزهای اخیر شاهد آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران هستیم که این نشانگر عزت و افتخار کشور است.

وی تصریح کرد: مردمان این مرزوبوم در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی از تمامیت ارضی کشور دفاع و در مقابل دشمنان کشور مقابله کردند در این راستا معنویت و الهی بودن این دفاع زبانزد همگان است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: حضور رئیس‌جمهور در سازمان ملل باعث افتخار و عزت کشور است و آیت‌الله رئیسی در سازمان ملل روحیه زمان جنگ و دفاع مقدس را حفظ کرده‌اند.

قریشی بیان کرد: همه این اتفاقات و پیشرفت‌ها و امنیت یک دستاورد بوده و همه این افتخارات را مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی عنوان کرد: روحیه دفاع مقدس را در خود بایستی حفظ کنیم و در جهت پیشبرد اهداف نظام تلاش کنیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14604

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد