شما اینجا هستید

    آرشیو » دشمنان با ترور مغزهای متفکر می‌خواستند انقلاب را نابود کنند

مسئول مجمع رهروان امربه معروف و نهری از منکر آذربایجان غربی گفت:دشمنان سعی داشتند با ترور مغزهایی متفکر انقلاب مسیر رشد و تعالی انقلاب را از بین برده و در کشور تزلزل ایجاد کنند.

به گزارش  پایگاه خبری اروم tv ،نصرالله اسداللهی مسئول مجمع رهروان امربه معروف و نهری از منکر آذربایجان غربی  در گفت‌وگو با خبرنگار اروم tv در خصوص شهادت آیت‌الله صدوقی اظهار داشت: عامل انتحاری ترور شهید آیت‌الله محمد صدوقی (شهید محراب) محمدرضا ابراهیم‌زاده یکی از عوامل منافقین است.

وی ادامه داد: آیت‌الله محمد صدوقی در روز ۱۱ تیر ۱۳۶۱ پس از ادای نمازجمعه درحالی‌که جایگاه را ترک می‌کرد، توسط یکی از عوامل منافقین که حامل ۲ قبضه نارنجک و ملبس به لباس ارتشی بوده به طرز فجیعی به شهادت می‌رسند و قاتل نیز در دم کشته می شود.

اسداللهی خاطرنشان کرد: در این فاجعه تعدادی از محافظان شهید صدوقی نیز مجروح و ۳ نفر از نمازگزاران زن نیز بر اثر ازدحام جمعیت پایمال شده و فوت می‌کنند.
مسئول مجمع رهروان امربه معروف و نهی‌ازمنکر آذربایجان غربی با بیان اینکه در پایداری تمام تمدن‌های به علت وجود دانشمندان و سردمداران است عنوان کرد اسلام نیز یک تمدن است و طبق وعده الهی که بر تمام ادیان پیروز خواهد شد که این موضوع را دشمنان بهتر از ما می‌دانند در این راستا تمام اهتمام خود را برای نابودی نخبگان انقلاب اسلامی به کار برده‌اند.
وی عنوان کرد: دشمنان در طول تاریخ برنامه‌ریزی کرده‌اند با جنگ نرم بتوانند اسلام را از بین ببرند؛ اما خوشبختانه با خروش رهبر کبیر انقلاب اسلامی نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.
اسداللهی با بیان اینکه دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام اهتمام خود را به کاربرد تا انقلاب را از بین ببرد تصریح کرد: با ایجاد جنگ‌های داخلی و کودتا و حتی حمله کشور خارجی سعی در ازبین‌بردن انقلاب اسلامی داشتند و حتی در هنگام جنگ تحمیلی اقداماتی در خصوص ترور افراد انقلابی و تأثیرگذار انجام دادند.
وی یادآور شد: در آن زمان امام‌جمعه محبوب دل مردم بود که با درخواست از مردن در میدان جنگ حضور پیدا می‌کردند که منافقان با ازبین‌بردن آنان سعی داشتند خللی در داخل کشور ایجاد کنند در این راستا این اقدامات دشمنان نتیجه بر عکس داده و مردم هر چه بیشتر تشنه انقلاب و دفاع از کشور می‌شدند.
اسداللهی خاطرنشان کرد: در آن دوران اولین شهید محراب در تبریز شهید آیت‌الله طباطبایی و شهید آیت‌الله مدنی و چهارمین شهید محراب آیت‌الله صدوقی در یزد که از نسل شیخ صدوق بود را به شهادت رساندند.
مسئول مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان سعی داشتند با ترور مغزهایی متفکر انقلاب مسیر رشد و تعالی انقلاب را از بین برده و در کشور تزلزل ایجاد کنند عنوان کرد: شهید صدوقی از افراد برجسته و نخبگان بود و در کنار امام خمینی (ره) و دیگر یاران انقلاب به مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی پرداخته بود.

وی یادآور شد: شهید صدوقی ازآنجاکه زاده شهر یزد بود، رهبری نهضت انقلاب اسلامی را در این خطه برعهده داشت و در جهت آگاه‌کردن اذهان مردم و روشنگری آنان قدم‌های بیشماری را برداشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13899

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد