شما اینجا هستید

    آرشیو » دشمنان باترور افراد شاخص سعی در سرنگونی انقلاب داشتند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن با تمام توان در تلاش بود افراد تأثیرگذار در انقلاب اسلامی را از بین ببرد تا انقلاب سقوط کنداما ترور رهبری نافرجام بوده و هم اکنون حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همانند حضرت نوح کشتی انقلاب را ناخدایی کرده تا به دست امام‌زمان برساند.

به گزارش پایگاه خبری اروم tv اسداللهی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ارومtv، با اشاره سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای اظهارداشت: دشمنان در تمام دوران برروی رهبران و عناصر اسلامی مطالعه کرده و تعدادی از اشخاص را ارزیابی و زیر نظر داشته و اقدام به فریب آنان می‌کنند و از جمله این افراد گروه فرقان  است که دشمنان آنان را شکار می‌کردند و با برنامه‌ریزی های انجام شده آنان را تعلیم داده تا دست به ترور افراد بزنند.

وی با اشاره به اینکه هم‌زمان با بحبوحه پیروزی انقلاب این گروهک ها اقدام به ترور افراد کردند ادامه داد: گروهک‌های فرقان گروه تروریستی بود و نیروهای انقلاب اسلامی اقدام به شناسایی این افراد و تعدادی از آنان را دستگیر و اعدام کردند.

اسداللهی عنوان کرد: بعد از گروهک‌های فرقان گروه‌های رهروان فرقان راه‌اندازی شدند و آنان فعالیت‌های باقی‌مانده فرقان را انجام دادند در این راستا به طور مستقیم از آمریکا دستور دریافت می‌گرفتند.
وی تصریح کرد: گروه‌های فرقان جاه‌طلب بوده و در مقابل دریافت پول اقدام به ترور افراد شاخص انقلاب اسلامی همچون شهید مطهری و امام‌جمعه تهران و نماینده اما در شورای‌عالی دفاع آیت‌الله امام خامنه‌ای کردند.

اسداللهی تصریح کرد: در ۶ تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران امام خامنه‌ای در حال سخنرانی بودند و در درون ضبط صوتی بمبی جاسازی کرده و اقدام به ترور ایشان کردند که کتف راست خامه‌ای آسیب دیدند .

وی گفت: در این ترور بمبی در ضبط‌صوتی که بر میز سخنرانی سید علی خامنه‌ای در مسجد ابوذر تهران بود، کار گذاشتند. این بمب ۶ تیر ۱۳۶۰ درست یک روز پیش از حادثه هفتم تیر، هنگام سخنرانی او منفجر شد. امام‌جمعهٔ تهران و نمایندهٔ رهبر انقلاب در شورای‌عالی دفاع، از این سوءقصد که ممکن بود به شهادت وی بینجامد، نجات یافت. ولی جراحات شدیدی بر او وارد شد.

اسداللهی عنوان کرد: حادثه ترور رهبری قبل از هفتم تیر بوده و امام خامنه‌ای در این مراسم نقش محوری داشتند.

کارشناس مسائل سیاسی اظهارداشت: دشمن با تمام توان در تلاش بود افراد تأثیرگذار در انقلاب اسلامی را از بین ببرد تا انقلاب سقوط کند خوشبختانه ترور رهبری نافرجام بوده و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همانند حضرت نوح کشتی انقلاب را ناخدایی کرده تا به دست امام‌زمان برساند.

وی گفت: تمام دشمنان کشور ایران و اسلام، چه فرقان، منافقین خلق یا داعش واحدهای پراکنده یک فرمانروایی به نام استکبار جهانی هستند که قصد سرنگونی و سقط انقلاب و کشور ایران را دارند که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هرگز به این اهداف شوم خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13787

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد