شما اینجا هستید

    اجتماعی » دستگیری سارق حرفه‌ای با ۷۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری گفت: : پلیس استان آذربایجان غربی یک سارق سابقه‌دار را که به ۷۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سلماس اعتراف کرده بود، با عملیاتی ضربتی دستگیر کرد.

رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» از شناسایی و دستگیری سارق حرف‌ای خبر داد و اظهار کرد: پلیس استان آذربایجان غربی یک سارق سابقه‌دار را که به ۷۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سلماس اعتراف کرده بود، با عملیاتی ضربتی دستگیر کرد.

وی ادامه داد: در پی اعلام چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان «سلماس» پیگیری موضوع با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی افزود: کارآگاهان پلیس پس از تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی به سرنخ مهمی دست پیدا کرده و متوجه شدند یکی از متهمان از سارقان سابقه‌دار بوده، مرتکب این سرقت‌ها شده است.

جهانبخش تصریح کرد: در ادامه رد زنی‌های پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۷۰ فقره سرقت اماکن خصوصی از نقاط مختلف شهرستان اعتراف که برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی اموال مسروقه بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

جهانبخش ادامه داد: متهم پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شد.

وی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در برابر سارقان و یا هرکسی که بخواهد امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره بیندازد مقتدرانه ایستاده است.

جهان‌بخش در پایان از تعامل و همکاری مردم با پلیس تشکر کرد و اظهار داشت: موفقیت پلیس در پیشگیری از جرائم، نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان‌ها با پلیس است، ضمن این که شماره‌تلفن ۱۱۰ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های پلیسی شهروندان است و همچنین شماره‌تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادها و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15438

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد