شما اینجا هستید

    اجتماعی » دستگیری اراذل‌واوباش در ارومیه

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری 2 نفر از اراذل‌واوباش در ارومیه، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درناسسی، محمدعلی حقوردیان در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و عربده‌کشی در یکی از محلات شهرستان ارومیه، بلافاصله مأموران پلیس امنیت عمومی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی، محل شرارت این اراذل‌واوباش شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات موفق پلیسی ۲ نفر اراذل‌واوباش سابقه‌دار دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

حقوردیان با تأکید بر اینکه فعالیت و اقدامات افراد شرور و اراذل‌واوباش به‌صورت مداوم رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

خاطرنشان می‌شود افزایش جرائم سازمان یافته توسط ازاذل و اوباش و مطالبه عمومی مردم برای افزایش مولفه‌های امنیت، قانون گذار را مکلف کرده است که برخی قوانین را به روز رسانی کند. این اتفاق اقتدار پلیس و نیروهای امنیتی را دربرخورد با عوامل ضد اجتماعی افزایش داده و اقدامی ضروری با هدف امنیت اجتماعی و روانی در جامعه است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14743

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد