شما اینجا هستید

    آرشیو » خدمات‌دهی رایگان اتوبوس‌های شهری ارومیه به نمازگزاران روز عید فطر

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: ۵۵ دستگاه اتوبوس شهری به منظور انجام خدمات ایاب و ذهاب نمازگزاران به صورت رایگان در روز عید سعید فطر فعالیت خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری ارومtv، ناصر سعیدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برابر دستور شهردار محترم کلانشهر ارومیه و در راستای رفاه و تسهیل در ایاب و ذهاب نمازگزاران به محل مصلی امام خمینی (ره) تعداد ۵۵ دستگاه اتوبوس شهری در روز عید فطر تخصیص یافته است.

وی افزود: این اتوبوس‌ها در اول صبح روز عید فطر با دو سرویس جداگانه در ساعات ۵:۳۰ و ۵:۴۵ صبح از مبادی ۱۹ خطوط تعیین شده، شهروندان را به مصلی امام خمینی (ره) انتقال، سپس در امتداد خیابان گلدیس  و پزشکیان مستقر و پس از پایان نماز بر اساس مسیرهای مشخص شده به نمازگزاران سرویس‌دهی خواهند کرد.

سعیدآبادی با اشاره به نحوه نظارت بر عملکرد خدمات ناوگان اتوبوسرانی برای نمازگزاران، تصریح کرد: به منظور رصد و نظارت فعالیتی اتوبوس‌های مذکور دو دستگاه گشت بازرسی به همراه بازرسان مربوطه در محل مصلی امام (ره) مستقر خواهند بود که ضمن راهنمایی نمازگزاران به محل ایستگاه اتوبوس هر مسیر مراتب را بررسی و در صورت مشاهده افزایش تقاضای سفر در خطوط سریعاً هماهنگی لازم را بعمل خواهند آورد تا از اتوبوس‌های رزرو مستقر شده در پایانه عطایی و توقفگاه اتوبوس‌رانی به محل مصلی امام (ره) اعزام شوند.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت کمبود اتوبوس برای هر مسیر و یا هر گونه مشکل در ایاب و ذهاب نمازگزاران در روز عید فطر حتما مراتب را سریعا به شماره ۱۳۷ سامانه مدیریت شهری ارومیه گزارش تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل و افزایش اتوبوس اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13248

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد