شما اینجا هستید

    آرشیو » ختم قرآن کریم از نشانه‌های تقوا در انسان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ختم قرآن کریم از نشانه‌های تقوا در انسان است و ایمان مومنان را افزایش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری ارومtv، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در آیین اختتامیه جمع خوانی قرآن کریم که در مصلی بزرک امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، ضمن تقدیر از دستندرکاران این محفل معنوی گفت: ثواب ختم قرآن کریم به صورت جمعی بیشتر از ختم آن به صورت فردی است.

وی با اشاره به آیه « وَمَنْ یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ» اظهار کرد: ختم قرآن کریم از نشانه‌های تقوا در انسان است و ایمان مومنان را افزایش می‌دهد.

امام جمعه ارومیه بر استمرار قرائت قرآن در بعد ماه رمضان تاکید کرد و گفت: آنچه در ماه رمضان کسب کردیم، آغازی برای معنویت بعد از ماه مبارک است و باید سعی کنیم بعد رمضان نیز این انس و الفت با قرآن کریم را ادامه دهیم و حداقل روزانه ۵۰ آیه قرآن کریم قرائت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: مومنان باید شاکر درکاه الهی باشند که توفیق درک ماه رمضان را به ما عنایت کرد  و در روز قیامت خواهیم دانست که با پایان ماه مبارک رمضان مصیبت است، مومنان باید  از تمام شدن این ماه، که ماه میهمانی خداوند بود ناراحت باشد.

قریشی عنوان کرد: مومنین یک ماه عبادت کرده‌اند و روز عید فطر روز اخذ جوایز است بنابراین باید این روز را قدر بدانیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13242

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد