شما اینجا هستید

    آرشیو » حمایت از فرهنگیان زلزله‌زده خوی به سبک آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی

درحالی‌که بعد از زلزله نسبتاً شدید خوی همه ایران برای کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده پیشقدم شدند اما برخی از معلمان خویی از کسب درآمد آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی از فرهنگیان زلزله‌زده خبر می‌دهند.

به گزارش اروم‌tv؛ درحالی‌که بعد از زلزله نسبتاً شدید خوی همه ایران برای کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده پیشقدم شدند و حتی گروه‌های مردمی برای اسکان زلزله‌زدگان در شهرهای اطراف خوی مثل ارومیه برنامه‌ریزی می‌کنند و خدمات رایگان در اختیارشان می‌گذارند، برخی از معلمان خویی از کسب درآمد آموزش‌وپرورش آذربایجان غربی از معلمان زلزله‌زده خبر می‌دهند.

برخی از معلمان خوی که در حادثه زلزله اخیر خانه و کاشانه‌شان فروریخته یا غیرقابل‌سکونت شده به امید دریافت حمایت از آموزش‌وپرورش مرکز استان راهی خانه معلمان ارومیه شدند تا زمینه اسکان موقت خانواده‌هایشان را فراهم کنند؛ اما در کمال تعجب، آموزش‌وپرورش برای هر شب اسکان بدون آب و غذا از آنها ۴۰۰ هزار تومان اجاره‌بها خواسته است.

“بهرام” یکی از معلمان اهل خوی در این باره به خبرنگار اروم نیوز گفت: این بی‌انصافی است که در این اوضاع این مبلغ هنگفت آن‌هم بدون غذا و امکانات از ما دریافت کنند. مگر ما معلمان چقدر حقوق می‌گیریم که برای ۱۰ رو اقامتمان چهار میلیون به آموزش‌وپرورش پول بدهیم.

اروم‌tv؛ در حال پیگیری این ماجرا است.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=12045

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد