شما اینجا هستید

جانشین قرارگاه حمزه گفت: حاج‌قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) و سالار شهیدان امام حسین (ع) هست و اگر بخواهیم همه ما مانند حاج‌قاسم باشیم، باید راه او را ادامه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» سردار مجید ارجمندی فر جانشین قرارگاه حمزه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و شهید سیدرضی اظهار داشت: بنا به فرموده امام خمینی (ره) زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ و همگی ما به‌خاطر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره سردار دل‌ها در این مکان جمع شده‌ایم و این اجتماع باعث افتخار و مایه فخر است.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)، زمانی که لباس سربازی بر تن حاج‌قاسم کرد گفت: حاج‌قاسم با پوشیدن لباس سربازی با امام خود عهد و پیمان بست با این اقدام خواست نشان دهد که ولی و رهبر خود را تنها نمی‌گذارد.
ارجمندی فر ادامه داد: ملت ایران، حاج‌قاسم و یارانش با ولایت پیمان بستند تا امام‌زمان خود را تنها نگذارند و در این راه همچون خوارج و اهل کوفه بی‌وفایی نکنند و وفادار پیمان شهدا و امام بوده و ادامه‌دهنده راه آنان باشند.
جانشین قرارگاه حمزه با اشاره به برکت این وفاداری عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین برکات این وفاداری گذشتن از دوران ذلت به دوران عزت است که بعد از گذشت ۴۴ سال از دوران پیروزی انقلاب اسلامی که آرزوی همه پیامبران و امامان بود که حکومت اسلامی را در جامعه پایه‌گذاری کند و روزبه‌روز کره خاکی را با حقانیت خود به تبعیت از خداوند بزرگوار هدایت کنند.
وی تصریح کرد: در انقلاب اسلامی ملت آگاه و بابصیرت راهشان را گم نکردند و امام‌زمان خود را تنها نگذاشتند و توانستند از دوران ذلت طی مسیر کرده و به عزت برسند.
این مقام مسئول با بیان اینکه مستشاران آمریکایی با حضور خود در ایران حق توحش می‌گرفتند گفت: در حال حاضر دشمنان انقلاب با غرور از این ملت یاد می‌کنند و برای مقابله با جریان مقاومت و رزمندگان و جهادگران این مرز و بود عاجز هستند و بیان می‌کنند از هر طرحی و برنامه‌ای فروگذار نکرده‌اند؛ اما رهبر بزرگ انقلاب با یک سخنرانی تمام نقشه‌های آنان را برهم می‌زند.
ارجمندی فرد با اشاره به فلسفه وجودی حاج‌قاسم سلیمانی عنوان کرد: حاج‌قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) و سالار شهیدان امام حسین (ع) هست و اگر بخواهیم همه ما مانند حاج‌قاسم باشیم، باید راه او را ادامه دهیم.
وی گفت: تبعبت و بیعت از ولایت حاج‌قاسم را حاج‌قاسم کرد و این شهید بزرگوار تربیت‌یافته مکتب سالار شهیدان بود و در دسته‌های عزاداری و پای منبر بودن علما و مسجد باعث به‌وجودآمدن شخصیتی چون حاج‌قاسم شد و در این محافل راه آزادگی و شناخت حقیقت را به دست آورد.
جانشین قرارگاه حمزه ادامه داد: در حال حاضر اگر ولی‌امر مسلمین دستور و جهاد مقابله با رژیم صهیونیستی را بدهد ما حاضر هستیم در غزه حضور یابیم و به‌جای کودکان بی‌گناه ما شهید شویم.
ارجمندی فر عنوان کرد: حاج‌قاسم بالاترین توان خود را گذاشت داعش از سوریه تکان نخورد و به کشورهای دیگر نفوذ نکند. حاج‌قاسم به برکت صداقتش و استقامت خود یک کشور را در تبعیت خود نگه داشت.
انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15205

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد