شما اینجا هستید

    اقتصادی » حل مشکلات تعاونی‌های مسکن در آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: رفع مشکل تعاونی‌های مسکن در استان و به‌ویژه ارومیه از برکات سفر رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی به آذربایجان غربی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی»محمدصادق معتمدیان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعاونی‌های مسکن شهرستان‌های ارومیه، ماکو، مهاباد و نقده، با اشاره به رفع مشکلات برخی از تعاونی‌های مسکن استان و بویژه ارومیه، افزود: رفع مشکل این تعاونی‌ها از برکات سفر رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی به آذربایجان غربی بود که در دیدار با مردم و شنیدن مشکلات تعاونی‌های مسکن در ارومیه، دستور رفع سریع این مشکلات را صادر کردند.

وی با اشاره به سفر سال ۱۴۰۱ شهید آیت الله رئیسی به استان، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام برنامه‌ها در زمان برگشت به فرودگاه، رئیس جمهور شهید بعد از دیدن تجمع مردم در طول مسیر و توقف، در گفتگو با مردم و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنان، دستور دادند تا مشکلات تعاونی‌های مسکن در ارومیه بررسی و رفع شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مشکلات تعاونی‌های مسکن در ارومیه مربوط به چندین دهه گذشته بوده، افزود: علیرغم مشکلات پیچیده حقوقی و درگیر شدن بیش از یکصد هزار نفر در این تعاونی‌های مسکن، با همکاری و مساعدت خوب دستگاه‌های قضایی، نظارتی و بازرسی استان و همراهی شهرداری‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی، بسیاری از این مشکلات رفع شد.

معتمدیان همچنین با تاکید بر اجرای مصوبات این جلسه در زمان‌بندی مناسب، اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد تا مردم بتوانند سریعاً مسکن خود را احداث کرده و صاحب مسکن شوند.

استاندار آذربایجان‌غربی ر ادامه با تاکید بر جلوگیری از تصرف‌های غیرقانونی در حریم شهرها، افزود: با ایجاد پهنه‌بندی‌های مشخص و احداث کمربندی سبز در دور شهرها به ویژه در شهر ارومیه، دستگاه‌های متولی اجازه ندهند تا تصرفات جدیدی در این حوزه اتفاق افتاده و پاسخگوی وظایف خود در این حوزه باشند.

 

وی تاکید کرد: نباید اجازه تکرار تصرفات غیر قانونی در حریم شهرها داده شود تا از بروز بسیاری از مسایل و مشکلات و گرفتاری مردم در آینده جلوگیری شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16182

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد