شما اینجا هستید

    آرشیو » جشن ۴۴ سالگی انقلاب موجب خشم آمریکا می‌شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه، جشن ۴۴ سالگی انقلاب موجب خشم آمریکا می‌شود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران درحالی ۴۴ سال گذشته را با عزت و پیشرفت پشت سرگذاشته که شاهد دشمنی و توطئه‌های شیاطین دنیا و در راس آنها آمریکا علیه این کشور بوده‌ایم.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری اروم‌tv؛ سردار حبیب شهسواری در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک آغاز چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه ملت ایران و مردم شریف آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دهه مبارک فجر یادآور حماسه تاریخی ملت شهیدپرور ایران در مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است که از همان روزهای آغاز انقلاب، کینه‌ای ابدی با ایران اسلامی به دل داشته و هربار با توطئه‌ای جدید از جمله تحریم و ترور از هیچ اقدامی برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران فروگذار نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه، دهه فجر مناسبتی است برای یادآوری حماسه‌ای بسیار بزرگ و دهه‌ای است که دنیا را تکان داد، افزود: دهه فجر دنیای دو قطبی یا شرقی یا غربی را از بین برد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه، امام آمد و جمله حکیمانه نه شرقی و نه غربی را برای ما تدوین کرد، گفت: در دهه فجر یک ملت به رهبری حکیمی، فرزانه برای آرمان‌ها و شرف انسانی قیام کردند و هیمنه دشمنان را با حمایت از مستضعفین نابود کردند‌.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب بیان کرد: این جمله امام (ره) که فرمود یک تار موی کوخ‌نشینان را با کاخ نشینان عوض نمی‌کنم و این فرمایشات امام راحا  فرمولی شد برای حمایت از محرومین  و مستضعفان کشور لذا همه دشمنان اجماع ذلت‌باری علیه انقلاب اسلامی کردند و در این ۴۳ سال هر آنچه داشتند به میدان آوردند و حتی تجمیع اضداد که محال است را در این اغتشاشات رقم زدند.

سردار شهسواری عنوان کرد: اپوزیسیون‌های مخالف هم در یک ارکستر ناهماهنگ در این اغتشاشات به یک همنوایی مقطعی برای براندازی انقلاب اسلامی رسیدند،اما این بار هم مکر خودشان به خودشان برگشت.

وی با بیان اینکه، در اغتشاشات اخیر مردم هر چند مشکلات اقتصادی داشتند اما صفشان را از معاندین و ضدانقلاب جدا کردند، خاطرنشان کرد: اکنون ما در حساس‌ترین مقطع تاریخ سرفرازانه و مقتدرانه ایستاده‌ایم تا جشن ۴۳ سالگی را آغاز کنیم.

سردار شهسواری به رمرز موفقیت ملت ایران در طول ۴۳ سال اشاره کرد و گفت: رمز موفقیت ما در این ۴۳ سال ایستادگی، دینداری، عزت و صبوری مردم است.

وی با بیان اینکه، جشن ۴۴ سالگی انقلاب موجب خشم آمریکا می‌شود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران درحالی ۴۴ سال گذشته را با عزت و پیشرفت پشت سرگذاشته که شاهد دشمنی و توطئه‌های شیاطین دنیا و در راس آنها آمریکا علیه این کشور بوده‌ایم و در هیچ جای دنیا چنین چیزی دیده نمی‌شود.

سردار شهسواری بیان کرد: خون با برکت شهدا ما را بیمه کرد تا از این گذرگاه سختی که همه آمده بودند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند به سلامت عبور کردیم
با همان شعار ما وکالت می‌دهیم باعث اضمحلال خودشان و تفرقه بین خودشان شدند.

جشن‌های انقلاب اسلامی همچنان ادامه خواهد یافت

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به از اجرای ۱۲۰ برنامه در دهه فجر به همت سپاه‌های نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج بیان کرد: همچنین طی این مدت، هفت هزار و ۲۰۰ ریز برنامه در پایگاه‌های مقاومت شهر و روستا اجرا می‌شود.

سردار شهسواری گفت: در این مدت ۲ هزار و ۸۷۰ برنامه محله محور ۲۰۰ برنامه حوزه محور در ۲۰ شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به مفهوم پایگاه عنوان کرد: پایگاه یعنی محل تمرکز، ملجا و مرجع مردم برای همه بحث‌ها، پایگاه‌های بسیج باید مثل خورشید باشد که در محله و روستا همیشه روشن باشد.

سردار شهسواری بیان کرد: پایگاه‌های بسیج باید با مردم برای مردم باشد حتی در خیر، شر، جشن و عزا و بیماری بدون جناح‌بندی و بحث‌های سیاسی در کنار مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: دایره محبت و سرزمین گستره سپاه قشربندی نبوده و برای همه مردم است،  اصلاح طلب و اصولگرا و کند و تندرو و این مفاهیم ساختگی مشمول حال سپاه و بسیج نمی‌شود.

سردار شهسواری با بیان اینکه، هر کس دلش برای ایران انقلاب و اسلام می‌تپد بسیجی است و محل بسیجی هم پایگاه است، گفت: آغوش سپاه و بسیج به اندازه نقشه ایران است، مگر اینکه کسی معاند باشد و سلاح دست بگیرد که اشداء علی کفار هستیم.

سردار شهسواری ادامه داد: رژه نیروهای مسلح، غبارروبی مزار شهدا، جشنواره مالک اشتر، نواختن زنگ انقلاب، برپایی مسابقات فرهنگی، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی  از جمله مهم ترین برنامه هاست.

وی گفت: ۶۰ گروه جهادی برای امدادرسانی به زلزله زدگان در خوی مستقر است، همچنین یک اکیپ نانوایی سیار، نخستین بیمارستان سیار نیز راه اندازی شده تا در صورت نیاز به مردم خدمات دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11968

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد