شما اینجا هستید

    اقتصادی » جریمه ۸ میلیاردی قاچاقچی لوازم خانگی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از هشت میلیاردریالی قاچاقچی لوازم‌خانگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « درناسسی»حسین‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتتصادی پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» از محکومیت بیش از هشت میلیاردریالی قاچاقچی لوازم‌خانگی خبر داد و گفت: در پی کشف مقادیری لوازم‌خانگی شامل ۶ دستگاه لباسشویی، چهار دستگاه تلویزیون، سه دستگاه یخچال و دو دستگاه ظرف‌شوی به ارزش هشت میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال از یک باب انباری پرونده تخلفاتی در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه تشکیل و رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان ارومیه کالاهای کشف شده را در بازرسی از انبارهای یکی از باربری‌ها کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

وی بیان کرد: اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا باهدف؛ رونق بخشی به تولید داخلی و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان است و در این باره با هرگونه خرید، فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارج از ضوابط تعیینی دولت به‌شدت برخورد می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، مراتب را به تعزیرات حکومتی، برای رسیدگی گزارش کنند.

نجف‌زاده در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

خاطرنشان می‌شود در سال جاری پنج هزار و ۷۴۵ پرونده نیز در بخش قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی رسیدگی شده که حدود ۲۴ درصد کل پرونده ها را شامل می شود که در این خصوص قاچاق احشام، البسه، لوازم آرایشی بهداشتی، اقلام دارویی، سیگار و سوخت از جمله پرونده های رسیدگی شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15282

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد