شما اینجا هستید

    اقتصادی »  جریمه ۲ میلیاردریالی نانوایی متخلف آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه 26 کیسه آرد، یک واحد نانوایی خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری «درناسسی» حسین نچف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی درناسسی  از رسیدگی به پرونده گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه ۲۶ کیسه آرد، یک واحد نانوایی خبر داد.

نجف‌زاده گفت: پرونده تخلف یکی از نانوایی‌ها برای عرضه خارج از شبکه نجف‌زاده آرد به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال و گران‌فروشی نان سنگک به میزان ۴۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر الزام به عرضه آرد در شبکه رسمی متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش کالای احتکاری جریمه نقدی، محکوم کرد.
به گفته نجف‌زاده، همچنین شعبه حکم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر میزان گران‌فروشی صادر و در مجموع متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
نجف‌زاده گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گزارش تخلف را در بازرسی از یک واحد نانوایی کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌ها مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی کننده به تخلفات اقتصادی است بنابراین با انجام گشت‌های مشترک با دستگاه‌های نظارتی شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی، با حضور در سطح شهر و بازرسی از نانوایی‌ها به تخلفات آنان به صورت حضوری رسیدگی می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15300

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد