شما اینجا هستید

    اجتماعی » جریمه پنج میلیاردریالی نانوایی محتکر در آذربایجان‌غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار درناسسی از رسیدگی به پرونده احتکار ۱۵۲ کیسه آرد یارانه‌ای یکی از نانوایی متخلف در باغ شخصی خبر داد.

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار درناسسی از رسیدگی به پرونده احتکار ۱۵۲ کیسه آرد یارانه‌ای یکی از نانوایی متخلف در باغ شخصی خبر داد.

نجف‌زاده گفت:پرونده تخلف یکی از نانوایی‌ها برای احتکار ۱۵۲ کیسه آرد یارانه‌ای به ارزش ۸۹۸ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر الزام به عرضه آرد در شبکه رسمی متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال معادل پنج برابر ۷۰% ارزش کالای احتکاری جریمه نقدی، محکوم کرد.

نجف‌زاده گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در بازرسی از یک واحد نانوایی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌ها مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14884

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد