شما اینجا هستید

    اجتماعی » جریمه ۸میلیارد ریالی قاچاقچی گوشی موبایل

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق هفت دستگاه گوشی آیفون 15 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « درناسسی» حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار درناسسی از رسیدگی به پرونده قاچاق هشت دستگاه گوشی آیفون ۱۵ خبر داد و اظهار داشت: در پی کشف هفت‌دستگاه گوشی آیفون ۱۵ قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال از یک واحد صنفی موبایل فروشی پرونده ای در شعبه هشتم ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان ارومیه تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک گمرکی معتبر تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط گوشی‌های کشف شده متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف‌زاده گفت: مأموران انتظامی استان گزارش تخلف را در بازرسی از یک واحد صنفی موبایل فروشی کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15041

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد