شما اینجا هستید

    آرشیو » ثبت بیش از ۴۰۰ مورد چندقلوزایی در آذربایجان غربی

مدیرکل ثبت‌احوال استان آذربایجان غربی گفت: در 6 ماهه نخست امسال تعداد 476 مورد دوقلو، 29 مورد سه‌قلو و یک مورد چهارقلو در استان متولد شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری درنا سسی سعید احمدی؛ با اشاره به آمار تولد در استان اظهار کرد: در شش‌ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۵ هزار و ۶۴۹ واقعه ولادت در استان آذربایجان غربی ثبت شده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۴۹۱ نوزاد پسر و ۱۲ هزار و ۱۵۸ نوزاد دختر متولد شده است.

وی تصریح کرد: نسبت جنسی ولادت در این مدت در استان عدد ۱۱۱ را نشان می‌دهد، یعنی به ازاء تولد هر ۱۰۰ نوزاد دختر، ۱۱۱ نوزاد پسر متولد شده است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان آذربایجان غربی در خصوص آمار چندقلوزایی گفت: در بازه زمانی فوق تعداد ۴۷۶ مورد دوقلو، ۲۹ مورد سه‌قلو و یک مورد چهارقلو در استان متولد شده‌اند.

وی به آمار فوتی‌ها در استان اشاره کرد و گفت: آمار فوتی‌ها در استان در طول شش‌ماهه اول سال را هشت هزار و ۲۰ مورد بود که از این تعداد چهارهزار و ۵۲۸ مورد مربوط به مردان و سه هزار ۴۹۲ مورد مربوط به خانم‌ها بوده است.

احمدی عنوان کرد: آمار ازدواج در استان را در بازه زمانی مشابه ۱۰ هزار ۶۰۷ مورد بود که از این تعداد هشت هزار و ۶۹۳ مورد مربوط به شهر و یک هزار و ۹۱۴ مورد مربوط به روستا است.

وی افزود: آمار طلاق استان در این بازه زمانی سه هزار و ۱۳۶ مورد بود که دو هزار و ۷۳۸ مورد مربوط به شهر و ۳۹۸ طلاق مربوط به روستا ثبت گردیده است.

احمدی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۹۷ درصد جمعیت واجد شرایط استان برای کارت هوشمند ملی و تحویل بیش ۹۶ درصد کارت‌های ثبت‌نام‌شده به متقاضیان گفت: باتوجه‌به انباشت بیش از ۴۳ هزار قطعه کارت هوشمند ملی در ادارات ثبت‌احوال و دفاتر پیشخوان سطح استان از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود با استفاده از کد دستوری #۶۰۹۰*۴* از آخرین وضعیت کارت هوشمند ملی خود مطلع و دراسرع‌وقت نسبت به تحویل آن اقدام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14628

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد