شما اینجا هستید

    تیتریک » تیرخلاص مردم ارومیه بر چشم فتنه‌‌گران

مردم ایران در نهم دی، تیرخلاص را به سران فتنه شلیک و پشتِ پیکرِ نامبارک فتنه را به خاک مالیدند و در واقع با نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به‌نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است. در این روز، مردم ایران، حمایت از رهبری و زعامت اسلامی را فریاد می‌زنند. ۹ دی روز خروش ملت ایران و آشکارساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

در روز نهم دی‌ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

مردم ایران در این روز، تیرخلاص را به سران فتنه شلیک و پشتِ پیکرِ نامبارک فتنه را به خاک مالیدند و در واقع با نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به‌نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به‌خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که بابصیرت و در میان گردوغباری که فتنه‌گران به پا کرده‌اند، هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت‌فقیه است، برمی‌دارند.

صبح امروز مردم بابصیرت و آگاه و ولایت‌مدار ارومیه همزمان با سراسرکشور با حضور پرشور خود در مصلی امام خمینی (ره) علیه فتنه و عوامل داخلی و خارجی آنان و هتاکان مقدسات عزیز ملت ایران شعار و هشدار دادند و با شعار حیدری حیدریم باری دیگر با آرمان‌های انقلاب و ولایت‌فقیه تجدید پیمان کردند.

نوجوانان تحت فرمان رهبر خود هستند

محمد یکانی نوجوان ۱۶ساله گفت: باتوجه‌به اینکه ما در زمان انقلاب نبوده‌ایم و به حمایت از انقلاب اسلامی به خیابان‌ها نیامده‌ام؛ اما امروز با حضور خود در این مراسم اعلام می‌کنیم که ما نوجوانان پشتیبان امام و رهبر خود ولایت‌فقیه هستیم و راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: ما هرگز به دشمنان میهن اسلامی اجازه نخواهیم داد پا را فراتر گذاشته و آسیبی بر کشور وارد کنند و همیشه تحت فرمان رهبر خود خواهیم بود.

مردم ایران از هیچ تهدید خارجی ترسی ندارند

فاطمه اسدی در خصوص نهم دی گفت: نهم دی یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران است که در آن مردم ایران با حضور گسترده در خیابان‌ها از انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه دفاع کردند.

وی ادامه دد: این روز در واکنش به تظاهرات و آشوب‌هایی بود که در تاسوعا و عاشورای سال ۱۳۸۸ توسط برخی از مخالفان نظام ایجاد شده بود. مردم ایران با شعارهایی مانند «نه غربی‌، نه شرقی‌، جمهوری اسلامی، جمهوری اسلامی» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نشان دادند که همچنان به اصول و ارزش‌های انقلاب پایبند هستند.

اسدی یادآور شد: مردم ایران و ارومیه با حضور خود در خیابان‌ها و راهپیمایی‌ها ثابت کردند که از هیچ تهدید و فشار خارجی ترسی ندارند. این روز به‌عنوان یک حماسه ملی و نماد بصیرت، عزت و استقلال مردم ایران شناخته شده است.

وی با بیان اینکه نهم دی روزی بود که مردم بیدار شدند گفت: در این روز مردم از خواب غفلت و توطئه دشمنان برخاستند و مردم در این روز یک‌صدا شدند و با صدای حسین و ولایت، دل به امام دادند.

نهم دی نماد بصریت و دشمن‌شناسی است

محمد زارعی کوشا استاندار کردستان در این مراسم گفت: فتنه ۸۸ یک طرح پیچیده و پشتوانه‌دار از سوی دشمنان انقلاب و ملت ایران بود که باهدف ضربه‌زدن به اساس و بنیان جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا شد.

وی افزود: کلمه فتنه یک کلمه قرآنی است که در قرآن بیش از ۶۰ بار به‌کاررفته و به معنای آزمون و امتحان الهی یا طرح شیطانی است. امیر المومنین علی (ع) در خطبه خود، منشأ فتنه‌ها را از هوای نفس و بدعت‌های خدا گویان بیان کرده است.

زارعی ادامه داد: ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و حمایت از ایشان، رژیم طاغوتی را سرنگون کردند و جمهوری اسلامی ایران را با رای مردم بنیان نهادند و در منطقه و جهان تأثیر مؤثری داشتند. وعده‌های الهی در طول این دوران مشهود بود و حقانیت انقلاب اسلامی به ظهور رسید و تبیین شد.

وی تصریح کرد: امروز علاوه بر اعتقاد، حجت‌های فراوانی برای دشمن‌شناسی وجود دارد. نظام استکباری با تمام همینه و توان خود در مقابل حرکت انقلاب اسلامی ایستاده و از هیچ اقدامی دریغ نکرده و از هیچ فتنه‌ای فرونگذاشته است. این نشانه از حقیقت انقلاب اسلامی است.

استاندار کردستان گفت: ملت ایران طی ۴۵ سال فتنه‌های گوناگون را پشت سر گذاشتند و فتنه ۸۸ یکی از نمونه‌های تکامل‌یافته این فتنه‌ها بود که با پشتیبانی رسانه‌ای و تبلیغاتی بی‌سابقه در تمام دنیا، قصد ضربه‌زدن به انقلاب و کشور ایران را داشت. اما افرادی که سوابق درخشانی در پیش‌وپس از انقلاب داشتند، با موازات و سکوت خود، مردم را در تشخیص حقیقت دچار تردید کردند.

وی افزود: آنچه که در طول این دوران چراغ‌راهنمای امت بود، اعتقاد و ارادتمندی به اهل‌بیت پیامبر (ص) بود که مسیر را برای ملت روشن کرد. در این فتنه، حمایت پیامبرگونه رهبری، پرده از روی فتنه را کنار زد و مردم را به دشمن‌شناسی دعوت کرد.

زارعی کوشا گفت: نهم دی به تعبیر مقام معظم رهبری، یک شاخص ماندگار است که در تاریخ می‌توان به آن رجوع کرد و از آن درس گرفت. این روز یوم‌الله است که ملت ایران با حضور پرشور خود، فتنه ۸۸ را شکست دادند و به دشمنان انقلاب و ملت نشان دادند که همچنان به اهل‌بیت و رهبری ارادتمند هستند.

وی تأکید کرد: ایران از سپیده‌دم ظهور انقلاب، روزی را بدون فتنه پشت سر نگذاشته است. این نشان از توطئه دشمنان است که می‌خواهند انقلاب را از بین ببرند. اما ملت ایران با نگاه بصیر خود، دشمنی‌ها را شناخته و توطئه‌های آنان را خنثی کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی حجت‌الاسلام ناصر آقایی گفت: ۹ دی روز تجدید میثاق با ولایت و تحدید بیعت با مقام معظم رهبری است چرا که ملت ایران در سایه رهبری ولایت‌فقیه حرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: ۹ دی یکی از یوم الله‌ها است مردم ایران در ۹ دی قدرت خود را به تمام دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: ۹ دی روز حمایت از جانشین برحق امام‌زمان (عج) و تجدید پیمان دوباره با ایشان است.

وی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه یادآور شد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان داد همه قوانین سازمان‌های مدعی حقوق بشر، دروغی بیش نیست چرا که اگر سازمان‌های بین‌المللی مدافع حقوق بشر بودند تاکنون سکوت در مقابل این نسل‌کشی نمی‌کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15141

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد