شما اینجا هستید

    اقتصادی » توسعه خدمات جاده‌ای در دستور کار راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: توسعه خدمات جاده‌ای در دستور کار مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی قرار دارد.

سید محسن حمزه‌لو در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار داشت: توسعه خدمات جاده‌ای در دستور کار مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در خصوص ارائه خدمات شهری عنوان کرد: توسعه ارائه خدمات در محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی در اولویت مجموعه راه و شهرسازی استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: باید از تمام توان خود برای توسعه راه‌های استان و محورهای مواصلاتی استفاده شود تا از بروز حوادث و سوانح جلوگیری شود.

سید حمزه‌لو ادامه داد: در راستای توسعه محورهای مواصلاتی در آذربایجان‌غربی مطالعات احداث راه در ۴۸۲ کیلومتر از محورهای استان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه راه محور توسعه بوده و توجه به این بخش در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد افزود: همچنین در حال حاضر عملیات راه‌سازی در ۴۶۲ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان با میانگین پیشرفت ۵۰ درصد در دست اجراست.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های استان متناسب با ظرفیت‌های موجود موجب رونق و توسعه آذربایجان‌غربی شده و باید به این مساله توجه کرد تا زیرساخت‌های استان بیش از پیش توسعه یابند.

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14879

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد