شما اینجا هستید

    آرشیو » توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توسط سپاه ارومیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از توزیع ۱۴ هزار بسته مؤمنانه شب یلدایی با کمک حوزه‌های مقاومت در بین نیازمندان شهرستان ارومیه خبر داد.

سرهنگ، قهرمان عیوضلو در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌tv؛ اظهارداشت: به مناسبت شب یلدا، سپاه ارومیه با کمک حوزه‌های مقاومت در راستای کمک به نیازمندان اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی ویژه شب یلدا کرده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این تعداد بسته سه میلیون ریال است افزود: این اقدام در راستای کمک مؤمنانه بوده و نیازمندان شهرستان توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شناسایی شده‌اند و تا فردا بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه گسترش همدلی و مهربانی در جامعه در بلندترین شب سال از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است، افزود: این بسته‌ها شامل میوه و تنقلات مورد نیاز شب یلدا است.

عیوضلو در پایان عنوان کرد: سپاه ارومیه، با همکاری گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی از روستاهای این شهرستان تلاش می‌کند و علاوه بر تهیه و توزیع مستمر کالاهای اساسی و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم درآمد در زمینه اقدامات عمرانی و توسعه زیرساخت‌های روستایی نیز مشارکت دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11587

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد