شما اینجا هستید

    آرشیو » تمام اقدامات نظام سلطه برای پیشگیری از گفتمان انقلاب اسلامی است

 به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری اروم‌tv، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات کربلای پنج که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: اگر ما به دنیا نگاه کنیم، دو قطب در دنیا وجود دارد که یکی برخاسته از دنیای رنسانس است که در طول ۳۰۰ سال گذشته توانسته است، یک قدرت اقتصادی […]

 به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری اروم‌tv، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات کربلای پنج که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: اگر ما به دنیا نگاه کنیم، دو قطب در دنیا وجود دارد که یکی برخاسته از دنیای رنسانس است که در طول ۳۰۰ سال گذشته توانسته است، یک قدرت اقتصادی و علمی بزرگ را به‌عنوان تمدن غرب شکل دهد، چرا که خود را بی‌نیاز از هدایت الهی می‌دانست.

وی افزود: در طول ۳۰۰ سال گذشته جنگ‌های متعدد و بی‌شماری و یورش بر مسلمانان جزو عملکرد‌های برجسته تمدن رنسانس به شمار می‌رفت، تمدنی که باتکیه‌بر غارت منابع کشورهای مستضعف و کشورهای مسلمان و سرازیر کردن سرمایه‌ها به سرزمین‌های اروپایی خود را مسلط بر افکار عمومی تلقی می‌کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: تمدن رنسانس در تلاش است که با تسلط بر افکار جوانان در کشورهای مسلمان، آنان را طوری تربیت کند که خودشان می‌خواهند.

وی گفت: تمدن غربی چیزی برای گفتن ندارد و کارشان به جایی رسیده است که به برهنگی و فرهنگ همجنس‌گرایی را رواج می‌دهند و جوانان رابه‌سویی پوچ‌گرایی هدایت می‌کنند تا از وی یک عنصر بی‌فایده ساخته و درنهایت اقدام به خودکشی کند.

سردار سلیمانی عنوان کرد: باتوجه‌به آمارهای جهانی نرخ خودکشی در کشورهای غربی به دلیل پوچ‌گرایی در حال افزایش است. آیا به نظر شما این تمدن به پایان نرسیده است؟

وی با بیان اینکه، عمر تمدن غرب رو به پایان است، افزود: تمدن غربی در یک دوره‌ای گفتمان‌هایی را تولید و جذابیت‌هایی را تولید کردند، برخی از کشورها را نیز تحت‌تأثیر خود قرار داده‌اند؛ اما خوشبختانه اکنون تمدن دنیای غرب به پایان رسیده است.

رییس بسیج مستضعفان بیان کرد: سال پیش کشیشان با حضور پاپ، در واتیکان جلسه‌ای تشکیل دادند که این جلسات به‌صورت سالیانه برگزار می‌شود، در این مراسم، در خصوص گفتمان‌های مسلط دنیا بحث‌هایی صورت گرفت که کشیشان گفتند که مسیحیت فاقد گفتمان است و اسلام گفتمان مسلط و برتر دنیای امروز است و به‌زودی اسلام سراسر اروپا رو فرا خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی اسلام نه از راه جنگ، خونریزی و نظامی بلکه طریق انتشار گفتمان، در سراسر کشورهای غربی گسترش می‌یابد.

سردار سلیمانی عنوان کرد: اروپایی‌ها و غربی‌ها با لشکرکشی‌های یک‌میلیون‌نفری آمدند تا قبله نخست مسلمانان را اشغال کنند؛ اما ناکام ماندند، در یک مقطعی توانستند حکمرانی کنند اما مسلمانان توانستند آن را بازپس بگیرند.

وی عنوان کرد: تمام اقدامات نظام سلطه که با همه توان و ظرفیتش دنبال می‌کند، برای پیشگیری از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی است، جنگ‌های صلیبی تنها نمونه‌ای از اقدامات غرب برای نابودسازی اسلامی است که با شکست مواجه شده، آن‌ها از هر نیت شومی برای مقابله با اسلام و تقویت رژیم جعلی و غده سرطانی صهیونیست استفاده کردند و انقلاب اسلامی در برابر آنان ایستاد، همین امر دلیل دشمنی آن‌ها با انقلاب اسلامی و ایران است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه، پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین هدف ما است، بیان کرد: کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است، این از تقدیم شهدا در دوران مختلف و بصیرت مردمی در ادوار مختلف نمایان است.

وی گفت: ما یک تعلیم و تربیتی در قالب آموزش‌وپرورش و باتکیه‌بر آموزش داریم، در این نظام تربیت مورد قبول نیست و بر آن تمرکز نشده است، در تعلیم‌وتربیت غیررسمی باتکیه‌بر خانواده و مسجد، جای خالی پرورش پر می‌شود.

رئیس بسیج مستضعفین گفت: در این میان، بسیج به‌عنوان حلقه وصل وارد شده و دنبال اجرا و پیاده‌سازی نظام تربیتی جامع باتکیه‌بر شبکه صالحین است، این امر باید در تمام سطوح بسیج پیاده شود.

وی تصریح کرد: بحث تعلیم‌وتربیت بخش اصلی بسیج است که باید به آن توجه ویژه شود تا نقشه راه بسیج در سطوح مختلف باقدرت اجرایی شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11794

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد