شما اینجا هستید

    آرشیو » تعزیر مرغ‌فروش متخلف در شاهین‌دژ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده واحد مرغ‌فروشی متخلف برای گران‌فروشی مرغ گرم به ارزش 230 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری درناسسی، حسین نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار کرد: پرونده یک واحد مرغ‌فروشی متخلف برای گران‌فروشی یک هزار و ۵۳۸ کیلوگرم مرغ گرم به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شاهین‌دژ رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

نجف‌زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان شاهین‌دژ تخلف اعلامی را در بازرسی از یک واحد مرغ‌فروشی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قاچاقچی سوخت در ماکو نقره داغ شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی در خصوص قاچاق سوخت در شهرستان ماکو اظهار داشت: در پی کشف یک هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۷۱۵ میلیون ریال پرونده ای در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ماکو تشکیل و رسیدگی شد.

نجف‌زاده افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و مدارک معتبر، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه ماکو تخلف اعلامی را با بررسی مدارک و حوالجات یکی از کامیون‌های حمل سوخت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14686

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد