شما اینجا هستید

    آرشیو » تصادف مرگبار در محور ارومیه به مهاباد سه نفر را به گام مرگ کشاند

رییس پلیس راه فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی گفت: عصر روز گذشته یک فقره تصادف مرگبار در جاده ارومیه به مهاباد روی داد که در آن حادثه سه نفر جان باختند و سه نفر نیز مصدوم شد.

پناهی‌مقدم در گفت‌گو با گروه اجتماعی پایگاه خبری ارومtv؛ اظهار کرد: یک فقره تصادف مرگبار در جاده مهاباد به ارومیه حوالی ساعت ۱۷ دیروز میان سواری پژو ۴۰۵  و پژوپارس اتفاق افتاد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه دردناک سه نفر از سرنشینان سواری پژو ۴۰۵ جان خود را از دست دادند و سه نفر از سرنشینان پژو پارس نیز مصدوم شده‌اند.

رییس پلیس راه فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی خصوص علت این حادثه گفت: کارشناسان پلیس‌راه علت اصلی این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و
سرعت زیاد راننده سواری پژو ۴۰۵ اعلام کردند.

پناهی‌مقدم تاکید کرد: متاسفانه سالانه تعدادی زیادی از هموطنان ما به دلیل عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست می‌دهند که نیاز است رانندگان با عمل به توصیه‌های پلیس جان خود و دیگران را با خطر مواجه نکنند.

وی افزود: پلیس با استفاده  از تمام ظرفیت‌ها و با تجهیزات در اختیار، از جمله استقرار دوربین‌های کنترل سرعت سیار در جاده‌ها توسط ماموران ، و دوربین‌های ثابت نصب شده ثبت تخلفات،  به صورت آنلاین و شبانه‌روزی رفتارهای ترافیکی رانندگان را کنترل و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11829

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد