شما اینجا هستید

    آرشیو » تردد ۹ هزار خودرو از پایانه‌های مرزی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل و جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت:طی ۶ ماه گذشته از پایانه‌های مرزی استان نزدیک به ۹ هزار ناوگان مسافری تردد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری درنا سسی،ایرج دست‌نشان در گفتگو با خبرنگار درناسسی با اشاره به میزان تردد ناوگان مسافری پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: باتوجه‌به میزان تردد ناوگان مسافری طی ۶ ماه گذشته در مجموع از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی نزدیک به ۹ هزار خودرو تردد کرده است.

وی ادامه داد:در پایانه‌های مرزی استان آذربایجان‌غربی طی ۶ ماه گذشته بیش از چهارهزار و ۵۰۰ خودرو خارج و نزدیک به چهارهزار و ۵۰۰ خودرو از طریق این مرز وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل و جاده‌ای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: میزان تردد از مرز سرو در مجموع نزدیک به ۶۰۰ خودرو که از این تعداد بالغ بر ۳۰۰ خودرو خروج و بیش از ۳۰۰ خودرو تردد کرده است.

دست‌نشان افزود: میزان تردد از مرز تمرچین در مجموع بیش از پنج هزار خودرو بود که بیش از دو هزار و ۵۰۰ هزار خودرو خارج و نزدیک به دو هزار ۵۰۰ خودرو از این مرز به کشور وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل و جاده‌ای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: میزان تردد از مرز بازرگان طی ۶ ماه گذشته بیش از سه هزار خودرو بود که بیش از یک هزار و ۶۰۰ خودرو خارج و بیش از یک هزار و ۶۰۰ خودرو از طریق این مرز به کشور وارد شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14683

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد