شما اینجا هستید

    اجتماعی » تردد ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی استان از ۲۵ اسفند تا سوم فروردین ماه خبر داد.

ایرج دست‌نشان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«درناسسی» اظهار کرد: نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌هایی مرزی استان از ۲۵ اسفند تا سوم فروردین‌ماه از پایانه‌های مرزی استان آذربایجان‌غربی تردد کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: از آغاز طرح نوروزی ۳۱۱ دستگاه اتوبوس و ۵۹۶۴ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه مرزی استان تردد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی با پنج پایانه مرزی کریدور ارتباطی با اروپا است، تصریح کرد: پایانه مرزی رازی با بیش از ۴۰ هزار تردد مسافر و ورود و خروج ۳۰۴۶ دستگاه سواری در رتبه ترددهای مرزی قرار دارد.

دست‌نشان با اشاره به اینکه پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی به‌صورت فعال آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، اظهار کرد: پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد بیش‌از ۳۰۰ هزار نفر مسافر و۱۱۳ دستگاه اتوبوس و ۲۱۸۸ دستگاه سواری در رتبه ترددهای قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی تمرچین با تردد بالغ ۱۵هزار نفر، پایانه مرزی سرو با تردد ۱۴هزار و ۵۶۶نفر و کیله سردشت با تردد ۲۰۴۷نفر در رتبه‌های بعدی تردد از پایانه مرزی استان قرار دارند.

وی ادامه داد: در نهمین روز از اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در مجموع ۱۵هزار و ۷۶۴ مسافر و ۳۶دستگاه اتوبوس و ۶۴۹دستگاه سواری از پایانه مرزی استان تردد کرده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15694

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد