شما اینجا هستید

    اجتماعی » تردد روان درمحورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی برقرار است

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تردد روان در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» ایرج دست‌نشان در گفتگو با خبرنگار درناسسی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و تردد در محورهای مواصلاتی اظهار داشت: هم‌اکنون جوی آرام و ترددی روان بر محورهای مواصلاتی استان آذربایجان‌غربی حاکم است.

وی ادامه داد: باتوجه‌به تصاویر دریافتی و گزارش همکاران راهداری تردد در محورهای مواصلاتی روان بوده و در برخی محورهای شاهد بارش باران هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از برف‌روبی بیش از ۱۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین در کلیه محورهای مواصلاتی جنوب استان ۴۶ ساعت بارش نزولات آسمانی باعث انسداد هیچ مسیری نشد و راهداران استان توانستند ۱۶۰ کیلومتر از این محورها را برف‌روبی کنند.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه هم استانی‌های عزیز هنگام سفر در مناطق برف‌گیر از زنجیرچرخ و لوازم زمستانی استفاده نکرده بودند، با تلاش‌های ۳۰ نفر از راهداران استان در نقاط مختلف برف‌گیر، تعداد ۳۰ خودرو در مسیر آزادسازی شد.

دست‌نشان باتوجه‌به درگیر بودن تعداد بیش از ۱۵ دستگاه خودرو سنگین در عملیات برف‌روبی گفت: بیش از ۱۰۰ تن شن و ماسه در جاده‌های استان به‌منظور جلوگیری از لیزخوردن خودرو ها استفاده شده است و مشکلی از بابت انسداد راه‌ها نداشتیم.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در تشریح نحوه اطلاع از وضعیت راه‌ها گفت: کارشناسان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماره‌تلفن ۱۴۱ هستند و کاربران جاده‌ای می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن و سامانه ۱۴۱ به‌صورت آنلاین و از طریق دوربین‌های پایش تصویری استان که در اختیار کاربران نیز قرار می‌گیرد استفاده کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15082

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد