شما اینجا هستید

    اجتماعی » تردد در تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی روان است

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تردد روان در محورهای برف‌گیر استان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهارداشت: با توجه به بارش برف در استان آذربایجان‌غربی تردد در محورهای برف‎‌گیر همچنان به صورت روان انجام ‌می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: پس از اعلام هشدارهای زرد و نارنجی هواشناسی نیروهای راهداری به آماده‌باش کامل در آمدند.

دست‌نشان گفت: در محورهای خوی چالدران قره ضیاءالدین و رازی بارش برف گزارش شده است.

وی ادامه داد:با توجه به بارش برف در محورهای مختلف این استان، همراه داشتن زنجیر چرخ در راه‌های استان به ویژه در جاده های کوهستانی الزامی است.

این مقام مسئول عنوان کرد: پس از بارش برف در نقاط شمالی استان و با تلاش راهداران استان خوشبختانه هیچ محوری تاکنون مسدود نشده و تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان روان است.

دست‌نشان خاطرنشان کرد: شماره‌تلفن و سامانه ۱۴۱ به‌صورت شبانه‌روزی و به‌منظور ارائه شرایط جوی و وضعیت محورهای مواصلاتی استان در خدمت هم استانی‌های عزیز قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش نزولات جوی رانندگان از سلامتی فنی خودرو خود مانند برف پاک کن، سلامت بخاری، برف پاک‌کن و همراه داشتن سوخت کافی و لباس گرم، غذای خشک، پتو و دیگر مایحتاج فصل سرما، از دیگر توصیه‌هایی است که به رانندگان می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14936

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد