شما اینجا هستید

    آرشیو » ترافیک نیمه روان در محورهای مواصلاتی خوی برقرار است

رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به برقراری امنیت ترافیکی در شهرستان خوی با حضور جهادی پلیس، گفت: با توجه به وقوع پس‌لرزه‌های متعدد در شهرستان خوی، ترافیک نیمه‌ روان در محورها وجود دارد و مشکل خاصی در جاده‌ها نداریم.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارومtv، رضا پناهی‌مقدم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله در شهرستان خوی، بلافاصله تیم‌های پلیس‌راه نیز در محورهای مواصلاتی و جاده‌های منتهی به این شهرستان حضور یافته و نسبت به روانسازی ترافیکی جاده‌ها اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته حادثه ترافیکی خاصی برای شهروندان رخ نداده است، گفت: با توجه به وقوع پس لرزه‌های متعدد در شهرستان، ترافیک نیمه روان در محورها وجود دارد و مشکل خاصی در جاده‌ها ندارد.

رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با توجه به بارش برف به شهروندان توصیه می‌شود که قبل از اقدام به سفر و حرکت از وسیله نقلیه خود اطمینان داشته که فاقد نقص فنی باشد.

وی عنوان کرد: همچنین از شهروندان درخواست می‌شود تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، پتو، جیره و خشک به همراه داشته، با صبر و حوصله رانندگی کرده، و ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

پناهی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: همکاران پلیس‌راه از همان لحظات اولیه به صورت جهادی در مناطق زلزله‌زده حاضر شده و دوشادوش سایر یگان‌های انتظامی، امدادی و شهروندان در حال خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11933

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد