شما اینجا هستید

    تیتریک » تجمع حمایتی اصناف از اقدامات سپاه  

رئیس انجمن صنفی شهرستان ارومیه گفت: به شکرانه اقدام شایسته سپاه پاسداران و حمله مقتدرانه به رژیم صهیونیستی مردم ارومیه و اصناف ظهر امروز در مسجد اعظم ارومیه گرد هم آمده و بعد از برگزاری نماز ظهر و عصر جشن مناسبی برگزار خواهند کرد.

محمد صادق اکبری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» با اشاره به عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمله موشکی علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: باتوجه‌به جنایات اخیر رژیم منحوس و شرور رژیم صهیونیستی و کشتار کودکان و زنان بی‌گناه غزه و حمله ناجوانمردانه به کنسولگری ایران در دمشق این رژیم روبه‌زوال ادب می‌شود.

وی ادامه داد: خداوند متعال را بسیار شاکر هستیم که نیروهای سلحشور سپاه پاسداران به طبعیت از فرمایشات و خواسته مقام معظم رهبری اقدامات مؤثری در جهت شادی مردم انجام داده‌اند و این حمله موشکی در نوع خود بسیار بی‌نظر است.

رئیس انجمن صنفی ارومیه تصریح کرد: این پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران علیه جنایات رژیم صهیونیستی و به‌شهادت‌رساندن مقامات بلندپایه سپاه پاسداران بسیار باعث افتخار ما ایرانیان است.

اکبری عنوان کرد: رزمندگان ایران اسلامی بااقتدار خود نشان دادند که کسی جرئت نگاه‌چپ به خاک ایران را ندارند و زمانی که امنیت میهن اسلامی به مخاطره بیفتد با جان‌ودل پای‌کار بوده و از کشور خود دفاع خواهند کرد.

رئیس انجمن صنفی شهرستان ارومیه تصریح کرد: به شکرانه این اقدام شایسته مردم ارومیه و اصناف ظهر امروز در مسجد اعظم ارومیه گرد هم آمده و بعد از برگزاری نماز ظهر و عصر جشن مناسبی برگزار خواهند کرد و با این اقدام حمایت خود را از رزمندگان اسلام و اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام خواهند کرد.

اکبری با اشاره به پاسخ احتمالی اسرائیل در خصوص حملات موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی اذعان کرد: این اطمینان را داشته باشیم که رژیم شرور و روبه‌زوال صهیونیستی به‌هیچ‌عنوان جرئت حمله به ایران را نخواهد داشت و طبق بیانات مقام معظم رهبری اگر اسرائیل بخواهد به ایران حمله‌ای داشته باشد به طور حتم بعد از بازگشت مکانی برای بازگشت خود پیدا نخواهد کرد چرا که ایران آن را با خاک یکسان خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15972

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد