شما اینجا هستید

    آرشیو » تجلیل از بانوان حافظ و قاری برتر قرآن کریم در ارومیه

محفل انس با قرآن کریم در حوزه علمیه خواهران ریحانه‌الرسول (ع) ارومیه با تجلیل از قاریان و حافظان برتر قرآن کریم برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری ارومtv، محفل انس با قرآن کریم در حوزه علمیه خواهران ریحانه الرسول (ع) ارومیه با تجلیل از قاریان و حافظان برتر قرآن کریم برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، با بیان این که انجام کارهای نیک و خداپسند در ماه مبارک رمضان باید به صورت مستمر بعد از این ماه مبارک نیز ادامه یابد گفت: تاکید بر قرائت روزانه قرآن کریم، ترک محرمات و انجام واجبات از جمله اعمالی لست که در ماه مبارک رمضان بسیار مورد تاکید است و باید بعد از آن نیز ادامه یابد.


وی افزود: روزه در ماه مبارک رمضان فقط مختص به نخوردن و نیاشامیدن نیست و باید تمام اعضا و جوارح ما بر رعایت محرمات الهی تاکید داشته باشند.


حجت الاسلام امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این محفل با اشاره به اهمیت ارتباط با خدا و شکل‌گیری هویت انسانی و اسلامی انسان با این موضوع گفت: رمضان مبدا حرکت ما به سمت قرآن و اهل بیت (ع) است و باید با این کتاب زندگی در طول سال با آن مانوس باشیم.


همچنین در این آیین از قاریان و حافظان خواهر برتر قرآن کریم حوزه ریحانه الرسول (ع) ارومیه نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=13219

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد