شما اینجا هستید

    تیتریک » تایید نهایی ۵۶۱ صندوق اخذ رای در ارومیه

عماری فرماندار شهرستان ارومیه گفت: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ارومیه ۵۶۱ صندوق رای در این حوزه انتخابیه نهایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درناسسی غلامحسین عماری با اشاره به آمادگی کامل شهرستان ارومیه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال اظهار کرد:در این دوره از انتخابات تعداد شعبات شهر ارومیه از ۲۸۷ صندوق اخذ رای در انتخابات سال گذشته به ۲۹۵ شعبه افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین  با نهایی شدن شعبات در روستاهای بخش مرکزی به ۱۲۱ شعبه و در بخش سیلوانا به ۴۳ شعبه و در بخش صومای برادوست به ۳۵ شعبه و در بخش نازلو به ۴۱ شعبه و در بخش انزل به ۲۶ شعبه افزایش پیدا کرده است.

عماری فرماندار شهرستان ارومیه گفت: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ارومیه ۵۶۱ صندوق رای در این حوزه انتخابیه نهایی شده است.

فرماندار شهرستان ارومیه یادآور شد: در انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال در مجموع ۱۸ شعبه اخذ رای نسبت به دوره قبل ( ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲) افزایش پیدا کرده و در نهایت ۵۶۱ شعبه اخد رای توسط هیات اجرایی شهرستان ارومیه تایید شده است.

غلامحسین عماری خاطرنشان کرد: در این دوره ۱۶۷ صندوق سیار برای جمع آوری رای در مناطق شهری و عمدتا روستایی و همچنین سایر مراکز و اماکن از جمله بیمارستان ها، پادگان ها و خوابگاه های دانشجویی که امکان حضور در شعب اخذ رای را ندارند، تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: در هر شعبه بین پانزده تا بیست نفر جهت اخذ رای در روز انتخابات حضور خواهند داشت و در مجموع این انتخابات در شهرستان ارومیه با ۱۱ هزار نفر عوامل اجرایی برگزار می‌شود .

وی در پایان چهار واژه سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت را الگو، مبنا و راهبرد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=16180

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد