شما اینجا هستید

    آرشیو » تاکنون اقدامی از سوی شهرداری ارومیه برای خرید سهمیه لیگ والیبال انجام نشده است

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تاکنون اقدامی از سوی شهرداری برای خرید سهمیه لیگ والیبال انجام نشده است

به گزارش اروم tv، محسن ترابی رئیس سازمان لیگ والیبال در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هر رشته ورزش به طور کل ارکان متفاوتی برای روند مسابقات دارد این ارکان شامل مربی ورزشکار داور، تماشاچی و رسانه است  و همگی ما در خدمت تماشاچی هستیم تا مسابقات خوبی برگزار شود.

وی بیان کرد: مسابقات والیبال فرهنگیان سراسر کشور تحت عنوان ” یادواره معلم شهید ابراهیم هادی” به میزبانی ارومیه به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

ترابی تصریح کرد: این مسابقات با ۳۲ تیم از کل کشور و استان‌های مختلف کشور شرکت کرده‌اند طی چهار روز در چهار سالن ارومیه که به‌خوبی تجهیز شده بود برگزار و ۲۸ داور و سرپرست فنی که همگی فرهنگی هستند برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم ها در هشت گروه چهارتیمی سازماندهی شده‌اند در دوره مقدماتی ۱۶ تیم به مرحله بعد صعود کردند.

رئیس سازمان لیگ برتر والیبال با اشاره به اینکه از گذشته شهر ارومیه به‌عنوان عشاق والیبال شناخته شده است گفت: شهر ارومیه پتانسیل و ظرفیت بسیار مناسبی برای این رشته ورزشی دارند در این راستا سعی شده است فرصتی برای حضور یک تیم والیبال از شهر ارومیه در لیگ برتر فراهم شود .

ترابی با بیان اینکه برای حضور در لیگ هر تیمی به‌واسطه امتیاز و یا خرید سهمیه می‌تواند در لیگ حضور داشته باشد عنوان کرد: طی سال گذشته متأسفانه تیم والیبال شهر ارومیه سهمیه خود را از دست داد؛ بنابراین باید برای حضور در لیگ امتیازی خریداری کند؛ اما تا کنون اقدامی از سمت ارومیه برای خرید سهمیه انجام نشده است.

وی با اشاره به نقش فدراسیون والیبال در برگزاری مسابقات والیبال فرهنگیان تصریح کرد: فدراسیون والیبال نگاهی حمایتی به تمام سطوح والیبال، قشرهای و ارگان‌های مختلف دارد و نقش فدراسیون والیبال قراردادن افراد متخصص در اختیار ارگان‌های مختلف است.

ترابی با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال در شهر ارومیه اذعان کرد: ارومیه تجهیزات خوبی برای برگزاری مسابقات دارد که باعث می‌شود به‌عنوان میزبان انتخاب شوند . .

وی با اشاره به اینکه بعد از بازگشت به تهران به دنبال رایزنی در فدراسیون  برای ایجاد فرصت به تیم ارومیه در لیگ والیبال خواهد بود عنوان کرد: برای ساماندهی لیگ باید فرصتی برای آخرین بار برای ارومیه ایجاد شود تا امتیاز  حضور در لیگ را خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14119

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد