شما اینجا هستید

    آرشیو » تامین زمین برای ساخت ۳ هزار و ۵٠٠ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در بوکان

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۸ هزار و ۲۱ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان بوده که برنامه‌ریزی لازم برای اجرای آن انجام شده و تامین زمین برای سه هزار و ۵۰۰ متقاضی واحد شرایط انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری ارومtv، سید محسن حمزه‌لو در بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن شهرستان بوکان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی انجام شد، اظهارداشت: پنج هزار و ۸۲۷ نفر متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان بوده که چهار هزار و ۲۸۸ نفر نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کردند.

وی ادامه داد: حل مسائل مربوط به تغییر کاربری اراضی و الحاق به محدوده از جمله مهمترین موارد مورد پیگیری است تا مانعی برای اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان وجود نداشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ییان کرد: تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بوکان به میزان ۳۰ هکتار انجام شده و مشکلی از بابت تامین زمین وجود ندارد.

وی تاکید کرد: آماده سازی اراضی تامین شده در حال انجام است و این روند در حال حاضر پیشرفت ۷۰ درصدی دارد و اراضی تامین شده آماده ساخت و ساز و شروع عملیات اجرایی می‌گردد.

حمزه‌لو گفت: تأمین زیرساخت‌های لازم برای ساخت و تحویل مسکن و توجه به این بخش در سطح شهرستان از اولویت‌های این اداره کل است.

وی بیان کرد: همچنین در راستای بهبود زیرساخت‌های مساکن مهر از جمله بهسازی و آسفالت محوطه‌ها و راه‌های دسترسی به مساکن مهر و تامین انشعابات اعتبار لازم مصوب شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14317

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد