شما اینجا هستید

    آرشیو » تأکید معاون استاندار آذربایجان غربی بر ایجاد بازارچه‌های مهارت‌آموزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: با راه‌اندازی بازارچه‌های مهارتی در نقاط مختلف باید شاخص‌های مهارتی را در استان ارتقا دهیم و این از اولویت‌هاست.

به گزارش اروم tv،جواد کرمی در جلسه شورای مهارت استان ضمن تأکید بر ایجاد زمینه‌های تقویت مهارت‌آموزی برای جوانان استان گفت: جوانان نیز باید در کنار تحصیلات به دنبال مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی باشند.

وی تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های عضو شورای مهارت باید توجه ویژه به مهارت‌آموزی جوانان جامعه به‌ویژه از زمان دانش‌آموزی داشته باشند.

کرمی با تأکید بر لزوم توجه آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها به مهارت‌آموزی اظهار کرد: نظام آموزشی در سراسر کشور در حال حرکت به سمت مهارت‌آموزی است و به سبب آن در آذربایجان غربی نیز در مسیر حرفه‌آموزی حرکت کند تا میزان اشتغال‌زایی در استان رشد یابد.

وی با اشاره به ارتقای چرخه واحدهای تولیدی در استان گفت: با فعال‌شدن واحدهای راکد و نیمه راکد، کارخانه‌داران نیاز به جوانان متعهد و بامهارت دارند که با حرفه‌آموزی به جوانان می‌توان ضمن رشد نرخ اشتغال به سمت تولید بیشتر شتافت.

کرمی با اشاره به آغاز هفته ملی مهارت از اول مردادماه افزود: توجه ویژه به نقش مهارت در جامعه جزو برنامه‌های این هفته است که در گرامیداشت و جلب‌توجه نیاز به تبلیغات عمومی و شهری است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14152

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد