شما اینجا هستید

    آرشیو » بی‌تفاوتی به فساد برخی مسئولان بزرگترین گناه است

دبیر مجمع جوانان انقلابی ارومیه گفت: بی‌تفاوتی به فساد برخی مسئولان و خیانت آن‌ها بزرگترین گناه است و موجب فقر یک جامعه می‌شود.

حجت الاسلام رستم زاده در گفت‌وگو به خبرنگار ارومtv اظهارداشت: اسلام مهم‌ترین رسالت زن را تربیت انسان در جامعه عنوان می کند و نقش مادر و زن در مدیریت جامعه و خانواده در اسلام خصوصا در شیعه و مکتب حضرت زهرا سلام الله علیها نقش بی نظیر است و لذا به همین دلیل هم هست که می بینیم دشمن امروز تمام هجمه های خود را به سمت کانون خانواده و مادر و همسر برده است.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی‌ها و امام خمینی‌ها و … در مسجد و در کانون خانواده و در آغوش خانواده تربیت شده‌اند و دشمن نیز به این مسئله پی برده است و تا می‌توانیم باید مساجد و هیئات مذهبی را پررنگ‌تر کنیم.

دبیر مجمع جوانان انقلابی ارومیه افزود: حجاب شعار اسلام است و رضا شاه هم با زور باتوم و اسلحه نتوانست آن را از زنان بگیرد و امروز هم دشمن در این راه شکست خواهد خورد. باید خاطرات و زندگی نامه شهدا که ره صد ساله را یک روزه رفتند، در مجالس و مساجد بیان شود.

وی عنوان کرد: در تمامی مبانی دینی و عقلانی خداوند روزی‌رسان است و حق نداریم به خاطر دنیا به سوی هر کس و ناکسی دست دراز کنیم.

رستم‌زاده گفت: بر اساس مبانی دینی و سفارش علما؛ گناه انسان را فقیر می کند و قرآن نیز بر این مسئله تصریح دارد.

وی با اشاره به فرمایشات قرآن، گفت: اگر اهل زمین و آسمان ایمان بیاورد خداوند درب های برکات خود را به روی آن‌ها باز می‌کند.

رستم‌زاده تصریح کرد:  رازق بودن خداوند به این معنا نیست که مسئولینی که عامل بدبختی و فقر مردم هستند را رها کنیم و باید یقه آن‌ها را نیز بگیریم و اتفاقا بی تفاوتی به فساد برخی مسئولین و خیانت آن‌ها بزرگترین گناه است و موجب فقر یک جامعه می شود.

وی گفت: هر کس تقوا پیشه کند خداوند روزی او را از جایی که فکرش را نمی کند می رساند و معنای تقوا این است که با توکل به خداوند باید تلاش کرد و در برابر هر کسی که موجب فقر و بدبختی جامعه و شیوع گناه در جامعه می شود ایستاد و مقابله کرد.

دبیر مجمع جوانان انقلابی ارومیه اظهارداشت: بالاتری گناه و کفر این است که انسان فکر خودش را بفروشد و تعقلش را از دست بدهد و عده‌ای در جامعه به دنبال تخدیر مردم و حرکت دادن آن‌ها به سمت کفر و فقر هستند.

وی در ادامه قطع صله رحم، اسراف و ناشکری نعمت ها را از دیگر عوامل فقر دانست و گفت: یکی از اثرات خیر و برکات یادآوری نعمت های خداوند است.

به گزارش ارومtv؛  مجمع جوانان انقلابی ارومیه، تشکلی مردمی و بدون وابسته با جریانات و افراد و اشخاص است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11751

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد