شما اینجا هستید

    آرشیو » بی‌اعتنایی‌ کسبه‌ و بازاریان آذربایجان‌غربی به فراخوان‌های اخیر ضدانقلاب

در ادامه فراخوان‌های تکراری و بی‌اثر دشمن برای تعطیلی بازار طی روزهای اخیر پیگیری‌ها حاکی از آن بود که همه بازاریان بی‌اعتنا به چنین فراخوان‌ها به کسب و کار روزانه و عادی خود پردخته بودند.

به گزارش اروم‌tv، علی‌رغم فراخوان گسترده ضد انقلاب مبنی بر اعتصاب سراسری کسبه طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ آذرماه، بازاریان این استان توجهی به فراخوان‌ها نکردند و همچون روزها و ماه‌های گذشته به فعالیت روزانه خود ادامه دادند

هرچند اغتشاش‌گران علی‌رغم فراخوان‌ها تلاش کردند، تا وضعیت شهرهای کشور را ناآرام جلوه داده و وانمود کنند که مغازه‌داران اعتصاب کرده‌اند در حالی که، بازارهای شهرستان‌های استان آذربایجان‌غربی طی ۱۴ تا ۱۶ آذر روال کاملا عادی داشت و مردم نیز به راحتی در حال خرید از بازار بودند.

گزارش‌های دریافتی خبرنگاران از گوشه و کنار شهرهای مختلف آذربایجان غربی حکایت از حاکم بودن فضای آرامش بر بازار شهرها بود و خبری از تعطیلی مغازه‌ها و اصناف مختلف و اعتصاب در این شهرها نبود .

گفتنی است که مردم ولایت‌مدار استان آذربایجان‌غربی از ابتدای اغتشاشات تاکنون در عدم همراهی با آشوبگران وحدت و همدلی خوبی را به نمایش گذاشته‌اند و در کلیه فراخوان‌های ضدانقلاب‌ها و معاندین هیچ همراهی و تعاملی از خود نشان نداده اند چرا که همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11569

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد