شما اینجا هستید

    آرشیو » برپایی۵ موکب مردمی در ارومیه برای پذیرایی از زائران سیدالشهدا

معاون اجرایی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از برپایی۵ موکب مردمی در ارومیه برای پذیرایی از زائران سیدالشهدا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری درنا سسی، اسلام نام‌آور معاون اجرایی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار درناسسی در خصوص استقرار موکب‌ها برای پذیرای از زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در شهرستان ارومیه اظهار داشت: طی روز گذشته پنج موکب در شهرستان ارومیه مستقر شدند و به ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین می‌پردازند.

وی با بیان اینکه متولی این امر ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با محوریت مردم است عنوان کرد: برپایی این موکب‌ها به همت حوزه مقاومت بسیج بوده و اولین حوزه واقع در قوشچی در پایگاه ۲۶ در بخش انزل مسیر ارومیه انزل روستای قولنجی است .

نام آور خاطرنشان کرد: این موکب در روستایی سنی‌نشین بوده و یکی از ویژگی‌های شاخص موکب‌ها مردمی‌بودن موکب‌ها و پشتیبانی اصلی آن بر دوش مردم و بسیجیان است که پذیرایی‌های مردم شامل آب و چای و شربت در این موکب می‌باشد.

معاون اجرایی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ادامه داد: موکب بعدی موکب مستقر شده در مسیر منتهی به مرز تمرچین واقع در نوشین شهر در حوزه ۲۴ شهید رحمتی بوده و به‌صورت کاملاً خودگردان و مردمی به ارائه خدمات زائران می‌پردازد در این موکب محل اسکان موکت برای استراحت مسافران و زائران کربلا محیا است.

نام آور خاطرنشان کرد: چهارمین موکب که در مسیر قرار دارد در (حوزه ۳۸ امام جواد) در روستای چنقرالوی پل میزبان زائران اباعبدالله الحسین هستند.

معاون اجرایی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: آخرین موکب مربوط به حوزه ۲۳ مقاومت بسیج در رشکان است که یکی از پرترددترین و شلوغ‌ترین موکب‌ها بوده و دارای محل اسکان شبانه به همراه پذیرایی میان‌وعده، ناهار و شام است.

نام آور تصریح کرد: برخی از این موکب‌ها دارای محل اسکان بوده و پذیرایی به‌صورت میان‌وعده است و در صورت اسکان وعده ناهار و شام نیز ارائه خواهد شد در این راستا پذیرایی از زائران توسط نذورات مردمی تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=14376

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد