شما اینجا هستید

    آرشیو » برف جاده‌های جنوب و مرکز آذربایجان‌غربی را لغزنده کرد/ هیچ محوری مسدود نیست

رییس پلیس راه استان آذربایجان‌غربی گفت: بارش چند ساعته برف در محورهای جنوب و مرکز استان منجر به لغزنده بودن جاده‌ها شده است.

سرهنگ پناهی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌‌tv؛ با اشاره به بارش چند ساعته برف در مرکزی و جنوب استان اظهار کرد: اکنون هیچ مشکلی در محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد و تردد در همه محورها برقرار است.

وی افزود: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها در مرکز و جنوب است از هم‌وطنان درخواست می‌شود که از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

رییس پلیس راه استان آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه ضروری است که رانندگان در این فصل زنجیر چرخ را همراه داشته باشند، اضافه کرد: رعایت نکات ایمنی می‌تواند به میزان قابل توجهی در کاهش تصادفات برون شهری تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان حتما باید از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو و برف پاک کن مطمئن شوند، گفت: در هنگام بارندگی حتما باید از برف پاک‌کن در سرعت مناسب استفاده شود، چرا که هیچ چیز برای یک راننده دید کامل از مسیر مقابل نیست و در واقع هرچقدر دید رانندگان به اطراف خودرو و جاده بیشتر باشد، آنها آمادگی بیشتری برای واکنش نشان دادن و کنترل بهتر خودرو خواهند داشت.

پناهی‌مقدم از رانندگان و مسافران خواست که حتما از پر بودن پاک بنزین خودروی خود مطمئن شوند. لباس گرم و خوراک برای طول مسیر نیز به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=11731

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد