شما اینجا هستید

    اجتماعی » برف‌روبی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از برف‌روبی بیش از ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی طی ۲۴ ساعته گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «درناسسی» ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار داشت: برف‌روبی بیش از ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی طی ۲۴ ساعته گذشته توسظ همکاران راهداری انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: پیرو بارندگی‌ها در شبانه‌روز گذشته با برف‌روبی بیش از ۲۵۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان توسط ۴۰ نفر از نیروهای راهداری شاهد تردد روان در کلیه محورها بودیم.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های ماکو، قره ضیاءالدین، شوط، آواجیخ، چالدران، خوی و مسیر پایانه‌های مرزی رازی و سرو گفت: خوشبختانه و باتوجه‌به بارش سنگین برف و با تلاش راهداران استان با استفاده از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و نزدیک به ۹۰ تن شن ماسه مصرفی، هیچ انسدادی در محورهای مواصلاتی طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام نشده وهم اکنون جوی آرام در این محورها حاکم است

همچنین وی خاطرنشان کرد: تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

دست‌نشان یادآور شد: در زمان بارش برف هم‌وطنان از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://dornasasi.ir/?p=15048

برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد